Show simple item record

dc.contributor.advisorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorIztueta Gartzia, Kepa
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-10T17:33:12Z
dc.date.available2020-03-10T17:33:12Z
dc.date.issued2020-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42055
dc.description54 p. : il. -- Bibliogr.: p. 37-40
dc.description.abstract[EUS] Lan honek eskolan eta zehazki Gorputz Hezkuntzan generoaren eraikuntza nola egiten den aztertzea du helburu nagusitzat, ikasle naiz irakasleek haien artean dituzten harremanak, zapalkuntzak, jarrerak … oinarri izanik. Horretarako, Gipuzkoako ikastola batean 8-12 urte bitarteko ikasleekin eginiko behaketan, Euskal Herriko Unibertsitatean genero formakuntza duten 3 irakaslerekin eginiko eztabaida taldean eta generoari buruzko marko teoriko batean oinarritu gara, ikuspuntu feminista bat ardatz izanik. Horrez gain, bertan ikusi eta interpretaturiko emaitzekin hainbat ondorio atera ditugu eta etorkizunerako erabilgarria izan daitekeen esku hartze bat proposatzen dugu, zeinak kirol nahiz Gorputz Hezkuntzako jarduera batzuetan gaur egungo antolaketa ereduarekin hautsi eta genero guztiak batera aritzen diren jarduerak barnebiltzen dituen. Euskara.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este trabajo tiene como objetivo principal analizar la construcción del género en la escuela y concretamente en educación física, teniendo en cuenta las relaciones, opresiones, actitudes… que tienen entre ellos y ellas tanto los y las estudiantes como los profesores y profesoras. Para ello nos hemos fundamentado en una observación realizada con niños entre 8-12 años de una escuela de Guipúzcoa, un grupo de discusión llevado a cabo con tres profesoras formadas en género de la Universidad del País Vasco y un marco teórico centrado desde una perspectiva feminista. Además, con los resultados logrados hemos deducido varias conclusiones y hacemos una propuesta que puede ser válida para el futuro, basada en ejercicios donde todos los genero participan juntos y que tienen como objetivo romper los patrones de hoy en día. Gaztelera.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.subjectgorputz hezkuntzaes_ES
dc.subjectmultigenero kirola
dc.subjectfeminismoa
dc.subjectcoeducación
dc.subjecteducación física
dc.subjectdeporte multigénero
dc.subjectfeminismo
dc.titleGeneroaren eraikuntza gorputz hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-10T06:19:23Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister96296-799444-09
dc.identifier.gaurassign78321-799444


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record