UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Search 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Zer
  • (2020) Volumen 25. Número 48
  • Search
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Zer
  • (2020) Volumen 25. Número 48
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 21

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

La organización productiva y del trabajo en los noticieros de cuatro ciudades argentinas 

Carboni, Ornela Vanina (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
Laburpena: llanaren xedea da aztertzea Buenos Aires, Rosario, Mendoza eta Córdoba hirietan gaueko ordutegi nagusian emandako albistegietan zehazki indarkeria, delituak eta segurtasunik eza gaiek izandako ekoizpen egitura. ...
Thumbnail

La apuesta de Coca-Cola "Life" como marca icono: Una mirada desde el "branding" cultural 

Sanz Marcos, Paloma; Matus, Pablo; Vergara Leyton, Enrique (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
In 2013, Coca-Cola Life was introduced to the Chilean market. It is a carbonated beverage whose main characteristic is the use of stevia as a sweetener, which meant that it have fewer calories and a more natural composition ...
Thumbnail

Le service public médiatique à l’ère numérique. Radio-Canada, BBC, France Télévisions : Experiences croisées. Gaëtan Tremblay, Aimé-Jules Bizimana and Oumar Kane (2019)Quebec : Presses de l’Université du Québec 

Miguel de Bustos, Juan Carlos (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
Thumbnail

The twittering machine. Richard Seymour (2018)London:The Indigo Press 

Cancela, Ekaitz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
Thumbnail

Los personajes fugitivos de las adaptaciones cinematográficas de Tennessee Williams: Dulce pájaro de juventud (Richard Brooks, 1962) y la crisis del Código Hays 

Durán Manso, Valeriano (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
La construcción del personaje es uno de los principales rasgos de uno de los escritores más adaptados del cine clásico, Tennessee Williams. Marcados por el universo sureño, sus personajes se agrupan en damas al límite, ...
Thumbnail

Uso de "smartphone" en centros escolares privados: una cuestión de responsabilidad social 

Tejerina Rodríguez, Ofelia (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
En España no existe normativa armonizada sobre el uso de teléfonos móviles en las aulas. Las regulaciones autonómicas suelen limitarse a su restricción para asegurar el orden en las aulas. Tampoco existe opinión unánime ...
Thumbnail

2001: Una odisea del espacio, paradigma del cine de "lo sublime" 

Pérez Romero, Enrique (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
The characterization of the concept of "the sublime" is analyzed, in its origin and during the XVIII century, clearly defining the hard core of the ideas that compose it and those others that, coming from a single author ...
Thumbnail

¿Nivel experto o ingenuo? Detección y confianza de los niños en la publicidad que reciben a través de sus dispositivos móviles. Perfiles de usuario 

Feijóo Fernández, Beatriz; Sádaba Chalezquer, Charo; Bugueño Ipinza, Simón (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
This research focuses on analyzing children’s attitude towards advertising they perceive on the mobile in terms of detection, level of attention and trust, which are key variables in the ability to mediate with the ads ...
Thumbnail

Infoética: el periodismo liberado de lo políticamente correcto. Gabriel Galdón López (2019)Madrid: CEU Ediciones 

Cebrián Enrique, Bernardino J. (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
Thumbnail

Economía política y medios digitales. Sierra Caballero, F. y Toussaint, F. (coord.) (2019)Salamanca: Comunicación Social, ediciones y publicaciones/ ULEPICC 

Martínez Matías, Graciela (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorAguaded, Ignacio (1)Aran Ramspott, Sue (1)Bugueño Ipinza, Simón (1)Camón Luis, Enric (1)... View MoreDate Issued2020 (21)Language(ISO)
spa (21)
Has File(s)Yes (21)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka