Now showing items 59-78 of 251

    • Thumbnail

      Emozioak eta gorputza hezitzaileen harreman-trebetasunen prestakuntza bidean: esperientzia baten azterketa 

      Huegun Burgos, Asier (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2004)
      ...
    • Thumbnail

      Emozioak harrapatzen: Lehen Hezkuntzako ikasleen harreman soziomotorren eta bizipen emozionalaren azterketa harrapaketa jolasean generoaren arabera 

      González Artetxe, Asier; Araña Oiarbide, Alain; Vélaz Lorente, Iñigo; Gil Monreal, Eneko; Los Arcos Larumbe, Asier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)
      Traditional motor games seem a phenomenal pedagogical tool to learn to recognise and regulate emotions, bask in this cultural legacy, develop students’ decision-making and build positive, strong relationships with others. ...
    • Thumbnail

      Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Bilboko Hezkuntza Fakultateko Lehen Hezkuntzaren kasua 

      Larruzea Urkixo, Nerea; Cardeñoso Ramírez, María Olga ORCID; Idoiaga Mondragón, Nahia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      This study was aimed at deepening into the understanding of students’ emotions in selfperceived meaningful situations. 410 situations were analyzed, identified by 141 Primary Education Bacherlor’s Degree students (102 women ...
    • Thumbnail

      Erna zite! Beranta gorria dugu! 

      Preciado Saez de Ocariz, Txema (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik 

      Maia Larretxea, Julian ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      1. SARRERA: IKERKETAREN MARKOA Euskarak azken mende erdian (1965-2015) aukera izan du esparru formal batzuetan erabilia izaten hasteko eta horrenbertzez eremu horietan garatzeko, lehenago ez baitu inoiz ere izan hartarako ...
    • Thumbnail

      Eskola eta irratia: EHko 5 haur-irrati, Arabako 6 eskola-irrati eta Gasteizko Alai Bediren esperientzia 

      Gartzia Santamaria, Mikel; Bustillo Bayón, Jon ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
      This article has analyzed the benefit of radio as a teaching resource and the current use in six schools in Alava, from kindergarten to Primary. There are also described four other cases in Euskal Herria, where professional ...
    • Thumbnail

      Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa. 

      Escalante Mateos, Naiara ORCID; Fernández Zabala, Aranzazu ORCID; Goñi Palacios, Eider ORCID; Izar de la Fuente Díaz de Cerio, Iker (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The study of school climate is interesting from a contextual perspective of student assessment. Nevertheless, school climate is a difficult construct to analyze and assess, mainly due to the fact that it has a multidimensional ...
    • Thumbnail

      Eskola porrota Espainian 

      Marchesi Ullastres, Álvaro (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2004)
      ...
    • Thumbnail

      Eskola-doikuntza: kontzeptua, adierazleak, ereduak, neurketa, aldakortasuna eta hari lotutako aldagaiak 

      Fernández Lasarte, Oihane ORCID; Goñi Palacios, Eider ORCID; Camino Ortiz de Barrón, Igor ORCID; Antonio Agirre, Iratxe ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      L’ajustement scolaire est un indicateur significatif de développement positif chez les adolescents et les jeunes. Dans ce travail, on effectue une révision théorique actualisée des principales contributions que la recherche ...
    • Thumbnail

      Eskola-inplikazioa: kontzeptua, neurketa, aldakortasuna eta testuinguruaren aldagaiak nahiz aldagai psikologikoak 

      Ramos Díaz, Estibaliz ORCID; Fernández Zabala, Aranzazu ORCID; Zuazagoitia Rey-Baltar, Ana ORCID; Rodríguez Fernández, Arantzazu; Ros Martínez de Lahidalga, Iker (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015)
      The study of school engagement is currently an interesting line of research in the field of educational psychology. This study reviews the scientific literature regarding the conceptualization and measure of school engagement. ...
    • Thumbnail

      Eskola-materialaren izaera, garrantzia eta kudeaketa 

      Picabea Aranjuelo, Sara; Echevarria Izaga, Eztizen; Pérez Sarasua, Naiara; Pérez Martínez, Iván (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)
      This article emphasizes the everyday difficulties in the management of school material, and the ultimate aim is to make various proposals that may improve the management of school material, both at the Basque Country and ...
    • Thumbnail

      Eskola-porrotetik lan-mundura 

      Martínez Domínguez, Begoña; Mendizabal Ituarte, Amaia; Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia, María Virginia (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      ...
    • Thumbnail

      Eskolako kanpo espazioaren eraldaketaren eragina Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleengan 

      Egiarte, Haizea; Huegun Burgos, Asier (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)
      School pupils spend about 30 minutes a day in the courtyard. These allow children to play and move freely, but although any place is suitable for playing, it is important to offer areas adapted to children. Most playgrounds ...
    • Thumbnail

      Eskoletako gazteentzat hizkuntzak ikastea zigorra ote? 

      Picabea Torrano, José Ignacio; Etxeberria Sagastume, Feli; Dendaluce Segurola, Iñaki; Bereziartua Zendoia, Justo; Laskibar, Iker; Mendia Auzmendi, María Pilar (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2007)
      ...
    • Thumbnail

      Eskuz idaztearen hil-kanpaiak? 

      Ibarra Lizundia, Irune ORCID; Etxague Alkalde, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Letrak eskuz idaztearen hil-kanpaiak jo zituzten Estatu Batuetan 2010. urteaz geroztik eta Finlandian 2016. urteaz geroztik. Izan ere, letrak eskuz egiten irakastea curriculumean soilik Lehen Hezkuntzako lehenengo mailara ...
    • Thumbnail

      Espainiako Bigarren Errepublikaren garaia hezkuntza berrikuntzari begira 

      Camino Ortiz de Barrón, Igor ORCID; Olarra Villanueva, Ainara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)
      ...
    • Thumbnail

      Esparru ez-formaleko iraunkortasun hezkuntzarako balialide-gune baten ebaluazioa: kasu-azterketa EAEn 

      Arregi Otxotorena, Ane; Zubimendi Arsuaga, Sara; Sanz Alonso, Josu ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Environmental education is key in the empowerment of citizens towards sustainability. In this regards, field trips to non-formal education centres and facilities have an important role. However, the outdoor activities ...
    • Thumbnail

      Esperimentazioan sakonduz biziberritu 

      Agirre García, Nerea (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
      ...
    • Thumbnail

      Etorkizuneko irakasleen gaitasun zientifiko ahaztuak garatzeko proposamena 

      Uskola Ibarluzea, Araitz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2014)
      La proposition effectuée au cours 2013/14 dans le sujet "Nouvelles tendances dans l'enseignement des sciences" dans le Degré Enseignement Primaire est présentée dans ce travail. Prenant comme point de départ les recommandations ...
    • Thumbnail

      Euskadiko ikastetxe publikoetako eskola zuzendaritzarako sarbidea 

      Aramendi Jauregi, Pello; Oyarzabal Zubeldia, Juan Ramón; Bujan Vidales, Karmele; Sola Eslava, Juan Carlos (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2008)
      ...