Esparru ez-formaleko iraunkortasun hezkuntzarako balialide-gune baten ebaluazioa: kasu-azterketa EAEn
View/ Open
Date
2019Author
Arregi Otxotorena, Ane
Zubimendi Arsuaga, Sara
Sanz Alonso, Josu
Metadata
Show full item record
Tantak 31(2) : 75-108 (2019)
Abstract
Environmental education is key in the empowerment of citizens towards sustainability. In this regards, field trips to non-formal education centres and facilities have an important role. However, the outdoor activities should not be just entertainment but should integrate activities resulting in significant learning. In this work, two workshops within the Kutxa Ekogunea Secondary Education program have been analyzed. They may be representative of the wide non formal environmental education offer than can be found within the Basque Country. Taking into account the strengths and weaknesses resulting from this analysis, an improvement proposal based on methodological and pedagogical aspects has also been developed.; Ingurumen Hezkuntza iraunkortasunaren alde jardungo duten indibiduoak eratzeko ezinbestekoa da. Horretan, hezkuntza ez formaleko baliabide eta zentroetara ikasleek egindako irteerak garrantzi handia dute. Irteerak ordea, ez dira ondo pasatzeko egonaldi hutsak izan behar, hau da, buruturiko jarduerek ikasketa bat bultzatu behar dute. Lan honetan, bi tailer aztertu dira Kutxa Ekogunearen Bigarren Hezkuntzarako prestakuntza-programaren barruan. Programa hori EAEko beste zentro batzuetan aurki dezakegun eskaintza zabalaren adierazgarria izan daiteke. Diagnosia honetan identifikaturiko ahulguneak eta indarguneak kontuan izanik, hobekuntza proposamen bat egin da, alde metodologiko eta pedagogiko ezberdinetan oinarrituz.