Now showing items 1-7 of 7

    • Thumbnail

      Euskal gatazka armatuaren historia hezkuntzako edukietan: azterketa diskurtsibo bat 

      Velte, Samara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      The didactic material Herenegun, created by the Basque Regional Government in 2018, is the first attempt to teach about the latest armed phase of the Basque conflict (1960-2018). In the middle of a disputed discursive ...
    • Thumbnail

      Ikaskuntza metodologia aktiboak: Donostiako lehen hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat 

      Ayúcar Castro, Alba; Bereziartua Etxeberria, Garbiñe (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Ikas-irakaskuntza paradigmak aldatu eta ikaslea erdigunean jartzen den garaiotan, irakasteko metodologia aktiboak erabiltzeko testuinguru aproposak sortu dira. Hori horrela izanda, gure testuinguruan gertatzen ari denaren ...
    • Thumbnail

      Nola egin, hala izan. Irakur aukeraketa eta eskola-kanona, irakurleak trebatzeko bidean 

      Permach Martin, Nerea; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      The main objective of this article has been to compose a corpus of recommended books for 9-10 years old, specifically a possible school canon aimed at this aged and made up by eight experts from the Basque Country. To ...
    • Thumbnail

      Solasaldi literarioak haur hezkuntzan: Donostiako ikastola batean burututako esperientzia 

      Aramendi Jauregi, Pello; Aramendi, Goiatz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Literatura unibertsalaren lanik onenak partekatzeko, elkarrizketan eta gozamenean oinarritutako hezkuntza-jarduera arrakastatsuenetako bat da solasaldi literarioa. Ikerketaren helburu orokorra da solasaldi literarioak, ...
    • Thumbnail

      Batxilergoko ikasle eta irakasleen ingurumen inpaktu negatiboen hautematea eta jarrera 

      Hidalgo Gereñu, Xanti; Romaratezabala Aldasoro, Estibaliz; Rodríguez Negro, Josune; Yanci Irigoyen, Javier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Azterlan honen helburuak izan dira Vitoria-Gasteizko ikastetxe kontzertatu bateko ikasle eta irakasleek natura-ingurunera egindako ibilaldi batean, haiek eragindako ingurumen-inpaktuaren inguruan duten hautematea jasotzea ...
    • Thumbnail

      Esparru ez-formaleko iraunkortasun hezkuntzarako balialide-gune baten ebaluazioa: kasu-azterketa EAEn 

      Arregi Otxotorena, Ane; Zubimendi Arsuaga, Sara; Sanz Alonso, Josu (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Environmental education is key in the empowerment of citizens towards sustainability. In this regards, field trips to non-formal education centres and facilities have an important role. However, the outdoor activities ...
    • Thumbnail

      Ahots murmurikatuaren zenbait ezaugarri akustikoz 

      De Pablo Delgado, Irati ORCID; Eguskiza Sánchez, Naia ORCID; Gaminde Terraza, Ignacio ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Ikerketa honen helburu nagusia ahots murmurikatuaren zenbait ezaugarri akustiko aztertzea da. Horretarako, lagina 36 esaldik osatzen dute, horietako 18 ahots arruntean gauzatuak eta beste 18ak ahots murmurikatuan. 12 galdera ...