Show simple item record

dc.contributor.advisorSáez Vegas, Lucía ORCID
dc.contributor.authorZalaya Estébanez, Nekane
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2020-12-01T15:54:11Z
dc.date.available2020-12-01T15:54:11Z
dc.date.issued2020-12-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48733
dc.description.abstractInfluencer marketina etengabe aldatzen ari den fenomenoa da. Influencer-ek, bezeroen erosketa portaeran eragina dutela eta kontsumitzaileen markarekiko jarrera aldatu dezaketela konturatu dira enpresek, eta horregaitik, beraien komunikazio estrategietan barneratu dituzte haien bezeroetara iristeko. Lan honetan, marketin mota honek behar dituen komunikazio-estrategiak eta bilakaera garatzen dira, Maria Pombo influencer ezagunaren kasuan aplikatuz, batez ere Instagram sare sozialean zentratuz. Horretaz gain, elkarrizketa pertsonal baten bidez, mikroinfluencer batek marketinaren teknika berri horiei buruz duen ikuspegia aztertzen da ere.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectinfluencer marketinaes_ES
dc.subjectmarka
dc.subjectsare sozialak
dc.subjectinstagram
dc.subjectmoda
dc.titleInfluencer marketina. Maria Pombo moda-influencerra kasuaren azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-09-09T12:22:35Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.contributor.degreeMarketineko graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister108742-800511-11
dc.identifier.gaurassign92151-800511


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)