Show simple item record

dc.contributor.advisorRincón Díez, Virginia ORCID
dc.contributor.authorUribarren González, Maialen
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2020-12-01T16:11:45Z
dc.date.available2020-12-01T16:11:45Z
dc.date.issued2020-12-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48738
dc.description.abstract[EU] Modaren sektorea herrialde askotako ekonomiaren zutabe garrantzitsu bat da. Hala ere, gehien kontaminatzen duen eta erantzukizun sozialak alde batera uzten dituen sektoreetako bat ere bada. Ikerlan honetan, kontsumitzaileek modako produktu bat erostean kontuan hartzen dituzten faktoreak aztertu dugu. Horrez gain, aukeratutako zenbait marken irudi eta posizionamendua aztertu ditugu, dimentsio soziala eta ingurumen dimentsioa kontuan izanda. Zehazki, 18 eta 65 urte arteko Bizkaiko emakumeei galdetu diegu, eta erosketa prozesuan faktorerik garrantzitsuena erosotasuna dela adierazi dute. Moda marken gizarte eta ingurumen erantzukizunaren dimentsioei dagokienez, esan dezakegu hautematerik hoberenak Loreak Mendian eta Skunkfunk markek dituztela.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectmodaes_ES
dc.subjectmarken ikerketa
dc.titleModa marken jasangarritasuna.Kontsumitzaileen ikuspegia.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-10-01T07:13:01Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeGrado en Marketing;;Marketineko Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister109873-835282-11
dc.identifier.gaurassign96764-835282


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)