Show simple item record

dc.contributor.advisorOdriozola Irizar, Onintza ORCID
dc.contributor.authorMachado de Souza, Agustina
dc.date.accessioned2021-03-15T16:39:58Z
dc.date.available2021-03-15T16:39:58Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50640
dc.description.abstractGradu Amaierako Lan honetan genero rolen eta estereotipoen erreprodukzioa eraldatzen hasteko esku-hartze bat planifikatu, gauzatu eta ebaluatzen da. Hau Donostiako ikastola publiko batean egindako praktikaldian burutu da, Haur Hezkuntzako 4 urteko haurren gelan hain zuzen ere. Horretarako, lehenengo, eskolako errealitatearen diagnostiko bat egin da; behaketa, inkesta eta bi elkarrizketen bidez irakasleek hezkidetzarekiko duten ikuspegia edo jarrera, eta praktika hezkidetzaileak garatzeko erraztasunak ikertu dira. Genero rol eta estereotipoen erreprodukzioa eraldatzeko jardueretan eta proiektuetan dagoen hutsunea ikusi ondoren, gai hau lantzeko esku-hartzea planifikatu da hainbat helburu zehatz kontuan izanda. Burutu ondoren, hura ebaluatzeko orduan, emaitzak helburu zehatzen arabera antolatu dira.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/es/
dc.subjectgenero estereotipoakes_ES
dc.subjectgenero rolakes_ES
dc.subjecthaur hezkuntzaes_ES
dc.titleGenero rolak eta estereotipoak haur hezkuntzan: genero bereizketaren erreprodukzioa eraldatzen hasteko ikerketa-diagnostikoa eta esku-hartzeaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2020 Agustina Machado de Souza (cc by-nd 4.0)
dc.departamentoesDidáctica de las Matemáticas, Ciencias Experimentales y Socialeses_ES
dc.departamentoeuMatematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2020 Agustina Machado de Souza (cc by-nd 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2020 Agustina Machado de Souza (cc by-nd 4.0)