Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorAmenabarro Iraola, Estibaliz
dc.contributor.authorUrretabizkaia Eraso, Leire
dc.date.accessioned2021-03-15T16:52:09Z
dc.date.available2021-03-15T16:52:09Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50642
dc.description.abstractHonako hau, Gipuzkoako herri txiki batean kokatuta dagoen ikastetxe publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako lana da. Lan honen bidez, Eskola Txikien ezaugarri bereizgarriek irakasleen arteko harremanetan duten eragina aztertu nahi izan da. Horretarako, metodologikoki bertan lan egiten duten irakasleen bizipen eta usteak oinarri hartu ditugu, bertako lau irakasle protagonista bihurtuz eta hauekin elkarrizketak burutuz. Elkarrizketa horien ondorioz esan dezakegu Eskola Txikiak nahiz eta harremanetarako erraztaile diren, ezaugarri horiek ez direla zertan determinanteak izan.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.titleIrakasleen arteko harremanak eskola testuinguruan: Eskola txiki baten kasuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2020 Leire Urretabizkaia Eraso (cc by-nc 4.0)
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

(cc) 2020 Leire Urretabizkaia Eraso (cc by-nc 4.0)
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:(cc) 2020 Leire Urretabizkaia Eraso (cc by-nc 4.0)