Now showing items 1-4 of 4

    • No Thumbnail [100%x80]

      Boletín 1. Buletina 

      Bartau Rojas, Isabel Ana ORCID; Aierbe Barandiaran, Ana ORCID; Azpillaga Larrea, Verónica ORCID; Zalbide Beobide, Uxue (GANDERE, 2019)
      Lehen buletin honetan “Genero Sozializazioa eta Eskola Testuingurua: Hobekuntzarako Gakoak” izeneko Jardunaldia aurkezten da. Jardunaldia Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Berdintasunerako Zuzendaritzak diruz lagundu ...
    • No Thumbnail [100%x80]

      Boletín 2. Buletina 

      Uria Iriarte, Esther (GANDERE, 2020)
      Bigarren buletin honek titulutzat “Arte eszenikoak, hezkuntza eta generoa” dauka. Bere helburua, arte eszenikoen alorrean generoak dituen inplikazioei buruz gogoeta egitea da; praktika eta antzerki erreminta batzuk eskaintzea ...
    • No Thumbnail [100%x80]

      Boletín 3. Buletina 

      Zubiri Esnaola, Harkaitz; Ugalde Lujambio, Leire (GANDERE, 2021)
      GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek ...
    • No Thumbnail [100%x80]

      Boletín 4. Buletina 

      Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Uria Iriarte, Esther; Rodríguez Miguel, Sandra; Larrazabal Arrieta, Ianire; Yarza González, Eider (GANDERE, 2022)
      Laugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ...