dc.contributor.author | Larrondo Ureta, Ainara | |
dc.contributor.author | Meso Ayerdi, Koldobika | |
dc.contributor.author | Pérez Dasilva, Jesús Angel | |
dc.contributor.author | Rodríguez Rodríguez, Izaskun | |
dc.contributor.author | Marauri Castillo, Iñigo | |
dc.contributor.author | Peña Fernández, Simón | |
dc.contributor.author | Mendiguren Galdospin, Terese | |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T11:47:18Z | |
dc.date.available | 2023-03-06T11:47:18Z | |
dc.date.issued | 2023-03-03 | |
dc.identifier.citation | Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación 19 : 59-78 (2022) | es_ES |
dc.identifier.issn | 1137-4462 | |
dc.identifier.issn | 1988-3935 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60253 | |
dc.description.abstract | [EU] Aurrerapen teknologikoak kazetaritza-enpresak beren funtzionamendua etengabe egokitzera behartu eta hedabideen industriaren berezko konpetentzia profesionalak birdefinitzen ditu. Egokitzapen horiek unibertsitateko hezkuntzak web-profesionalak prestatzeko erabiltzen dituen formuletara ere iristen dira, gizartean dituzten helburuak eta funtzioak kontuan hartuta. Lanbideak berehalako informaziotik, desinformaziotik eta ikusgarritasunetik eratorritako erronkei aurre egin behar badie ere, esparru honek baditu kalitatezko kazetaritza sustatzeko baliabide erabilgarriak, besteak beste analisian, informazio-sakontzean eta gizarteari zerbitzua emateko informazioan oinarritutako kazetaritza. Hainbat fenomenok lanbidearen balioari aurre egiten dioten testuinguru honetan, hurbilketa batzuek kazetaritzarentzat ikuspegi holistikoagoa, sozialagoa eta komunitatera bideratuagoa eskatzen dute, eta horrek prestakuntza aukera berriak eskatzen ditu. Aukera horiei erantzuten laguntzeko, artikulu honek 2020/2021 ikasturtean “Web-edukiak idaztea eta sortzea” irakasgaiaren esparruan garatu zen berrikuntza pedagogikoko esperientzia praktiko baten diseinua eta emaitzak jasotzen ditu. Esperientzia hori aipatutako erakundearen Komunikazioko Graduen bigarren mailan eskaini zen. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Technological progress has prompted journalistic companies to constantly adapt their way of operating and has redefined the professional skills of the media industry. These adaptations also reach the formulas used by university education to train web professionals taking into account their objectives and functions in society. Although the profession faces challenges derived from immediate information, misinformation and visibility, this field has useful resources to promote quality journalism based on analysis, deepening of information and information of service to society, among others. In a context in which various phenomena test the value of the profession, some approaches require from journalism a more holistic, social and community-oriented vision, which promotes new training actions. In order to contribute to responding to these challenges, this article includes the design and results of a practical experience of pedagogical innovation developed within the framework of the subject "Writing and creation of web content" in the 2020/2021 academic year, of the second year of degrees in the Communication area of the UPV/EHU. | es_ES |
dc.description.sponsorship | Lan hau KZ-Berri eta Gureiker talde espezializatuaren ekoizpen akademikoaren parte da (Euskal Unibertsitate Sistema, IT1112-16). Ekimen hau Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Komunikazio Graduetako ikasleek 2020/2021 ikasturtean parte hartu zuten proiektu batean garatu da, "Web edukien idazkera eta sorkuntza" irakasgaiaren bidez (lehen "Ziberkazetaritzako idazkera" zena). __ Artikulu honekin batera, IKD3-i320-22 ("Mundu globalizatuan eta mundu globalizatu baterako komunikatzen irakastea") proiektuaren emaitzak 2020 eta 2021 artean hedatu dira Head '21 Conference, Congreso Latina, Innovacom Kongresua eta Applied Environmental Education & Communication aldizkariaren artean. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Eusko Ikaskuntza | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es | |
dc.subject | zeharkako konpetentziak | es_ES |
dc.subject | ziberkazetaritza | es_ES |
dc.subject | komunikazioa | es_ES |
dc.subject | garapen jasangarriko helburuak | es_ES |
dc.subject | unibertsitatea | es_ES |
dc.subject | transversal competences | es_ES |
dc.subject | online journalism | es_ES |
dc.subject | communication | es_ES |
dc.subject | sustainable development goals | es_ES |
dc.subject | university | es_ES |
dc.title | Zeharkako Konpetentzien (ZK) prestakuntza, sareko kazetaritza jasangarriko proiektuen bidez | es_ES |
dc.title.alternative | Training in Transversal Competences (TC) through sustainable online journalism projects | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | Mediatika es una revista de acceso abierto que aplica licencias Creative Commons (típicamente CC BY) a sus artículos. | |
dc.relation.publisherversion | https://ojs.eusko-ikaskuntza.eus/index.php/mediatika/article/view/1015 | es_ES |
dc.departamentoes | Periodismo | es_ES |
dc.departamentoeu | Kazetaritza | es_ES |