Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorArbizu Zabala, Nahia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2023-03-06T15:27:09Z
dc.date.available2023-03-06T15:27:09Z
dc.date.issued2023-03-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60262
dc.description46 p. : il.-- Bibliogr.: p. 32-39
dc.description.abstractIkastetxeak gizakion sozializazio prozesuko eremu garrantzitsuak dira, bertan izandako harremanek norberaren garapenean eragina izango baitute. Egungo ikastetxeetako espazioek, batez ere patioek, ez dituzte, berdintasuna, hezkidetza eta aniztasunarekiko errespetua bezalako oinarriak bermatzen, ikasleen atsedenerako unea izanik, ez direlako heziketarako gune bezala hartzen. Ikerketa honetan, Lehen Hezkuntzako patioetan bizitzen diren sexu desberdintasunak ikertu dira, horretarako Gipuzkoako ikastetxe publiko bateko langile eta ikasleen iritzietan oinarrituz. Patio batek dituen, harreman, material eta espazio gabeziak identifikatu dira, jolastokiak nagusiki mutilek okupatzen dituzten espazioak direla ikusiz. Amaitzeko, berdintasunean, hezkidetzan eta aniztasunarekiko errespetuan oinarritutako patio bat izate aldera hainbat proposamen egin dira.
dc.language.isoeuses_ES
dc.subjectharremanak
dc.subjectsexu desberdintasuna
dc.subjectpatioa
dc.subjecthezkidetza
dc.titleIkasleen arteko harremanak Lehen Hezkuntzan: patio baten azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-20T07:00:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister123898-913036-09
dc.identifier.gaurassign125291-913036


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record