Show simple item record

dc.contributor.advisorLozano Cueva, Egoi
dc.contributor.authorBernal Zubimendi, Martxel
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2023-04-21T13:56:15Z
dc.date.available2023-04-21T13:56:15Z
dc.date.issued2023-04-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60868
dc.description45 p. -- Bibliogr.: p. 43-45
dc.description.abstract[EUS] Gradu amaierako lan honek Judo Donostia Klubarentzako judoko kirol-hastapeneko programa berritzaile baten diseinua barne hartzen du. Judoa azken 15 urteetan klubeko ikasle gisa izan dudan esperientziagatik eta aurten practicuma egiteko izan dudan aukeragatik aukeratzen da. Nabarmentzekoa da UNESCOk (Hezkuntza, Zientzia eta Kulturarako Nazio Batuen Erakundea) 2014an Judo izendatu zuela haurrentzako hasierako prestakuntzako kirolik onena, gorputz-hezkuntza integrala garatzen duelako eta trebetasun psikomotorrak indartzen dituelako. Bestalde, NOBk (Nazioarteko Olinpiar Batzordea) kirolik osoena dela uste du, adiskidetasuna, parte-hartzea, errespetua eta gainditze pertsonala sustatzen dituelako. Lehenik eta behin, kirol-hastapenari eta, bereziki, judoari buruzko testuinguru teorikoa aztertzen da, kirol honen historiaren eta ezaugarrien sintesiarekin batera. Bigarrenik, esku hartzeko proposamen bat egiten da, zuzeneko agintearen metodologia klasikotik urrun dauden jolasetan eta ariketetan oinarrituta, kirola goiz utz ez dadin. Azkenik, etorkizuneko ikerketa-ildoak sartzen dira.es_ES
dc.description.abstract[EN] This end-of-degree project includes the design of an innovative sports initiation program in judo for the Donostia Judo Club. Judo is chosen because of my experience as a student of the club for the last 15 years and because of the opportunity I have had this year to do a practicum. It should be noted that UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization) named Judo in 2014 as the best initial training sport for children, since it develops comprehensive physical education and enhances psychomotor skills. For its part, the IOC (International Olympic Committee) considers it the most complete sport because it fosters camaraderie, participation, respect and personal improvement. In the first place, the theoretical context on sports initiation and especially judo is analyzed, together with the synthesis of the history and characteristics of this sport. Secondly, an intervention proposal based on games and exercises away from the classic methodology of direct command is made to avoid early abandonment of the sport. Finally, future lines of research are included.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectjudoaes_ES
dc.subjectkirol hastapena
dc.subjectjoko-jolasak
dc.subjectdiseinua
dc.subjectjudo
dc.subjectinitiation to sports
dc.subjectgames
dc.subjectdesign
dc.titleJudo hastapena adin goiztiarretan: entrenamendu-eredu berriaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-05-16T10:15:54Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign129193-914199


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record