Show simple item record

dc.contributor.advisorLos Arcos Larumbe, Asier ORCID
dc.contributor.authorAraña Oiarbide, Alain
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2023-04-21T14:03:33Z
dc.date.available2023-04-21T14:03:33Z
dc.date.issued2023-04-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60873
dc.description20 p. -- Bibliogr.: p. 18-20
dc.description.abstractHelburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren. Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina = 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak = 7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten. Helburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren. Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina = 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak = 7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten. Ondorioak: Harrapaketa jolasa harreman sozialen ez-egonkortasuna bizitzeko erabilgarria izan daiteke. Kontra-komunikazio gehienak mutilen artean eman ziren eta emozioetan neskak emozio negatiboetan intentsitate altuagoak maizago sentitu zituzten.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHezkuntza
dc.subjectHeziketa Fisikoa
dc.subjectirakaskuntza estrategiak
dc.subjectharrapaketa
dc.subjectharremanak
dc.subjectemozioak
dc.titleLehen Hezkuntzako Heziketa Fisikoko ikasleen harreman motorren eta esperientzia emozionalen azterketa harrapaketa jolaseanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-05-16T10:13:15Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees_ES
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign129076-913956


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record