dc.contributor.advisor | Los Arcos Larumbe, Asier | |
dc.contributor.author | Araña Oiarbide, Alain | |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-21T14:03:33Z | |
dc.date.available | 2023-04-21T14:03:33Z | |
dc.date.issued | 2023-04-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60873 | |
dc.description | 20 p. -- Bibliogr.: p. 18-20 | |
dc.description.abstract | Helburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen
emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren.
Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe
honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina
= 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak =
7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera
ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean
jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar
gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala
jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten.
Helburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen
emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren.
Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe
honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina
= 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak =
7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera
ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean
jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar
gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala
jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten.
Ondorioak: Harrapaketa jolasa harreman sozialen ez-egonkortasuna bizitzeko erabilgarria izan daiteke.
Kontra-komunikazio gehienak mutilen artean eman ziren eta emozioetan neskak emozio negatiboetan
intentsitate altuagoak maizago sentitu zituzten. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Hezkuntza | |
dc.subject | Heziketa Fisikoa | |
dc.subject | irakaskuntza estrategiak | |
dc.subject | harrapaketa | |
dc.subject | harremanak | |
dc.subject | emozioak | |
dc.title | Lehen Hezkuntzako Heziketa Fisikoko ikasleen harreman motorren eta esperientzia emozionalen azterketa harrapaketa jolasean | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-05-16T10:13:15Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | es_ES |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | |
dc.identifier.gaurassign | 129076-913956 | |