Show simple item record

dc.contributor.authorGartziarena San Policarpo, Mikel ORCID
dc.contributor.authorVillabona Perurena, Nerea
dc.date.accessioned2024-01-15T15:29:12Z
dc.date.available2024-01-15T15:29:12Z
dc.date.issued2022-03-31
dc.identifier.citationIkastorratza, e-Revista de Didáctica (28) : 52-71 (2022)es_ES
dc.identifier.issn1988-5911
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/63990
dc.description.abstractAzterketaren helburua da Hego Euskal Herriko Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleek euskarari, gaztelaniari, ingelesari eta frantsesari buruz dituzten usteak identifikatzea. Ikerketak honako bost ezaugarri zehatz aztertzen ditu: hizkuntzagaitasuna, garrantzia, zailtasuna, galdetegia betetzeko hizkuntza-aukeraketa eta justifikazioa. Ikerketak izaera kuantitatiboa du, eta 564 Gradu-ikasleren usteak jasotzen ditu online galdetegi bidez. Emaitzek erakusten dute euskara ardatz duen hirueletasunaren aldeko uste sendoak dituztela, euskara baita gehien balioesten duten hizkuntza. Hizkuntza-gaitasunari dagokionean, partaideek pareko espainola- eta euskara-maila adierazi arren, etorkizuneko irakasleek uste dute euskara hizkuntza zaila dela ikasten, ingelesa baino are zailagoa.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherEHU/UPVes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjecteleaniztasunaes_ES
dc.subjecteuskaraes_ES
dc.subjectusteakes_ES
dc.subjectetorkizuneko irakasleakes_ES
dc.subjectEuskal Herriaes_ES
dc.titleHego Euskal Herriko etorkizuneko Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleen usteak curriculumeko lau hizkuntzekiko, honako bost ezaugarrien gainean: ezagutza, zailtasuna, garrantzia, hautaketa eta justifikazioaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder(cc) 2022 Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licenciaes_ES
dc.relation.publisherversionhttps://www.ehu.eus/ikastorratza/28_numero.htmles_ES
dc.identifier.doi10.37261/28_alea/3
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2022 Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2022 Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia