dc.contributor.author | Gartziarena San Policarpo, Mikel | |
dc.contributor.author | Villabona Perurena, Nerea | |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T15:29:12Z | |
dc.date.available | 2024-01-15T15:29:12Z | |
dc.date.issued | 2022-03-31 | |
dc.identifier.citation | Ikastorratza, e-Revista de Didáctica (28) : 52-71 (2022) | es_ES |
dc.identifier.issn | 1988-5911 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/63990 | |
dc.description.abstract | Azterketaren helburua da Hego Euskal Herriko Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleek euskarari, gaztelaniari, ingelesari eta frantsesari buruz dituzten usteak identifikatzea. Ikerketak honako bost ezaugarri zehatz aztertzen ditu: hizkuntzagaitasuna, garrantzia, zailtasuna, galdetegia betetzeko hizkuntza-aukeraketa eta justifikazioa. Ikerketak izaera kuantitatiboa du, eta 564 Gradu-ikasleren usteak jasotzen ditu online galdetegi bidez. Emaitzek erakusten dute euskara ardatz duen hirueletasunaren aldeko uste sendoak dituztela, euskara baita gehien balioesten duten hizkuntza. Hizkuntza-gaitasunari dagokionean, partaideek pareko espainola- eta euskara-maila adierazi arren, etorkizuneko irakasleek uste dute euskara hizkuntza zaila dela ikasten, ingelesa baino are zailagoa. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | EHU/UPV | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | eleaniztasuna | es_ES |
dc.subject | euskara | es_ES |
dc.subject | usteak | es_ES |
dc.subject | etorkizuneko irakasleak | es_ES |
dc.subject | Euskal Herria | es_ES |
dc.title | Hego Euskal Herriko etorkizuneko Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleen usteak curriculumeko lau hizkuntzekiko, honako bost ezaugarrien gainean: ezagutza, zailtasuna, garrantzia, hautaketa eta justifikazioa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | (cc) 2022 Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://www.ehu.eus/ikastorratza/28_numero.html | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.37261/28_alea/3 | |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |