Irakurle klub feministak: literatur kritika feminista eta kolektiboaren erakusleiho
dc.contributor.author | Lasarte Leonet, Gema | |
dc.contributor.author | Perales Fernández de Gamboa, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T13:49:36Z | |
dc.date.available | 2024-01-29T13:49:36Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.citation | Euskera Ikerketa Aldizkaria (67) : 63-86 (2022) | es_ES |
dc.identifier.issn | 0210-1564 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/64416 | |
dc.description.abstract | Euskal Herrian irakurle klub feministak sortzen eta saretzen ari diren egiturak dira. Horien hedapenaren eta horietan emakumeen jabetzarako metodo bezala erabiltzen diren tertulien berri ematea du xedetzat artikulu honek. Horretarako, Vitoria-Gasteizko Feminist Agenda Literatur Klubaren lana eta Leslie Feinbergerren Mari-mutil handi baten bluesa (2018) eleberriaren irakurketa deskribatuko dira. Metodologiari dagokionez, literatur lanaren inguruko interpretazioak dimentsionatu eta kategorizatu dira, emaitzak eta ondorioak ateratzeko. Ondoriorik nagusiena da testua ezin aproposagoa dela Butlerrek (2018) proposatzen duen generoaren izate performatiboa eskoletan modu praktikoan ulertzeko eta genero ariketak egiteko. | es_ES |
dc.description.sponsorship | Gasteizko Udaletxearen Berdintasun saileko I. Ikerketa Feministen deialdiaren saria. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Euskaltzaindia | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es | * |
dc.subject | literatur tertuliak | es_ES |
dc.subject | irakurle klubak | es_ES |
dc.subject | maskulinitate femeninoak | es_ES |
dc.subject | genero ariketak | es_ES |
dc.subject | Leslie Feinberg | es_ES |
dc.title | Irakurle klub feministak: literatur kritika feminista eta kolektiboaren erakusleiho | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | Euskera ikerketa aldizkariak Creative Commons Aitortu-Ez Komertziala 4.0 Nazioarteko lizentziarekin bat egiten du (CC-BY-NC), hau da, egileek beren egile-eskubideak mantentzen dituzte eta ez dute onartzen jatorrizko lanaren edo balizko lan eratorrien erabilera komertzialik. Halere, beti aipatu behar da, lehenbizi, Euskera ikerketa aldizkarian argitaratu dela, sarbide irekiko sistemen bidez zabaltzea onartuz eta nazioarteko komunitate zientifikoak eta gainerako gizarteak edukiak erabiltzea ahalbidetuz. | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://euskera-ikerketa.euskaltzaindia.eus/index.php/euskera/article/view/7 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.59866/eia.vi67.7 | |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Euskera ikerketa aldizkariak Creative Commons Aitortu-Ez Komertziala 4.0 Nazioarteko lizentziarekin bat egiten du (CC-BY-NC), hau da, egileek beren egile-eskubideak mantentzen dituzte eta ez dute onartzen jatorrizko lanaren edo balizko lan eratorrien erabilera komertzialik. Halere, beti aipatu behar da, lehenbizi, Euskera ikerketa aldizkarian argitaratu dela, sarbide irekiko sistemen bidez zabaltzea onartuz eta nazioarteko komunitate zientifikoak eta gainerako gizarteak edukiak erabiltzea ahalbidetuz.