Show simple item record

dc.contributor.authorBurreso Pardo, Naroa
dc.contributor.authorAmezaga Albizu, Josu ORCID
dc.contributor.authorMimenza Castillo, Libe ORCID
dc.contributor.authorArana Arrieta, Edorta ORCID
dc.contributor.authorBarrio Beraza, Irantzu
dc.date.accessioned2024-02-11T18:35:33Z
dc.date.available2024-02-11T18:35:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-84-457-3719-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/66044
dc.description120 p.
dc.description.abstract[EU] Lan hau Eusko Jaurlari­tzako Prospekzio Soziologikoen Kabineteak eta Soziologia eta Zien­tzia Politikoko Euskal Elkarteak deitutako Jose Ignacio Ruiz Olabuenaga II. Ikerketa Beka deialdiari esker garatutako proiektuaren emai­tza nagusia da. Bekaren helburua, deialdiaren arabera, Euskal Herriko errealitate soziopolitikoa hobeto ezagu­ tzen lagun­ tzea zen, besteak beste ikerketa sozialeko metodologia berriak proposatuz eta gizarte-joera berrien azterketan Big Data erabiliz. Lanean, statistical matching teknika matematikoak erabiltzen dira bi datu iturri ezberdin artxibo sintetiko bakar batean fusionatzeko. Kasu honetan CIES etxearen 2021eko Estudio de Audiencia de Medios inkesta, batetik, eta EHUko Ikusiker panela, bestetik, fusionatu dira (Araba, Bizkaia, Gizouakoa eta Nafarroko 14-19 urte bitarteko poopulaziorako). Lortutako artxibo sintetikoak inkesta bateko zein besteko erantzunak jasotzen ditu, inkesta bakarra balitz bezala. Honek, komunikazio ohituren ikuspegi zabalago bat lortzea ahalbidetzen digu: CIESek gehienbat komunikabide tradizionalen kontsumoak aztertzen ditu, aldagai soziodemografiko ugarirekin gurutzatuta; Ikusiker panelak sareko ikus-entzunezkoen kontsumoak aztertzen ditu. Statistical matching teknikak duela urte batzuk erabiltzen hasita badaude ere (oraindik gutxi ordea), lan honen berritasunik handiena fusioan kasuen pisuak esleitzeko optimizazio arazoari eman dion irten bide orijinalean datza.es_ES
dc.description.sponsorshipEusko Jaurlari­tzako Prospekzio Soziologikoen Kabinetea eta Soziologia eta Zien­tzia Politikoko Euskal Elkartea (ref. Jose Ignacio Ruiz Olabuenaga II. Ikerketa Beka).es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherEusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia. Servicio Central de Publicaciones del Gobierno Vasco.es_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectstatistical matchinges_ES
dc.subjectmétodos de investigación social
dc.subjectestudios de audiencia
dc.titleKomunikabideen audientzia ikerkuntzarako metodologia berriak esploratzen: datuen fusioa oinarri duen azterketa aplikatuaes_ES
dc.title.alternativeExplorando nuevas metodologías de investigación de audiencias: un análisis aplicado basado en la fusión de datoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes_ES
dc.rights.holderAdministración de la Comunidad Autónoma del País Vasco Departamento de Departamento de Presidenciaes_ES
dc.rights.holder© 2023 Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioa Lehendakaritza Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco Departamento de Departamento de Presidencia
dc.relation.publisherversionhttps://www.euskadi.eus/gobierno-vasco/-/libro/investigacion-audiencias/
dc.departamentoesComunicación audiovisual y publicidad
dc.departamentoeuIkus-entzunezko komunikazioa eta publizitatea


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record