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dc.contributor.authorOlmedo Neri, Raul Anthony
dc.contributor.authorGarcía Calderón, Carola
dc.date.accessioned2024-03-25T17:21:27Z
dc.date.available2024-03-25T17:21:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationZer 28(55) : 39-61 (2023)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/66379
dc.description.abstractAzken urteotan, Mexikoko arau-esparrua guztiz bete gabe bere markak Interneten kokatzeko duen joera ikusi da. Kasu praktiko gisa, Sidral Mundeten #ParaVariar kanpaina digitalean influencer-en edukietan frontal etiketatzearen erabilera berrikusten da.Azterketa ikonografiko-semiotikoan oinarrituta, bost influencer-ek ekoitzitako edukiak berrikusi dira, etiketa frontala nola bistaratzen den eta publizitate-narrazioaren barruan zein funtzio duen identifikatzeko.Emaitzek erakusten dute eduki horiek front-end etiketak ezkutatzeko joera dutela, baita ordainpeko lankidetza denik esplizituki ez erakuste ere.; In recent years, a trend has been observed in advertising where brands position themselves on the internet without fully complying with the regulatory framework in Mexico. As a case study, the use of front-of-package labeling in influencer content in the digital campaign #ParaVariar by Sidral Mundet was examined. Through iconographic-semiotic analysis, the content produced by five influencers was reviewed to identify how front labeling is displayed and what its function is within the advertising narrative. The results show that these contents tend to hide the front-of-package labeling and do not explicitly indicate that it is a paid collaboration.; En los últimos años se ha observado la tendencia de la publicidad para posicionar sus marcas en internet sin acatar enteramente el marco regulatorio en México. Como estudio de caso se revisa el uso del etiquetado frontal en los contenidos de los influencers en la campaña digital #ParaVariar de Sidral Mundet. A partir del análisis iconográfico-semiótico se revisaron los contenidos producidos por cinco influencers a fin de identificar cómo se muestra el etiquetado frontal y cuál es su función dentro de la narrativa publicitaria. Los resultados muestran que dichos contenidos tienden a ocultar el etiquetado frontal, así como a no mostrar explícitamente que se trata de una colaboración pagada.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleInfluencers y etiquetado frontal en México. Aproximaciones desde la campaña #ParaVariar de Sidral Mundet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2023 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/zer.24938


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