dc.contributor.author | Abasolo Isasa, Juan Sebastián | |
dc.contributor.author | Eguskiza Sánchez, Naia | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T18:03:43Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T18:03:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Estructura modular, metodologías activas y compromiso social en innovación educativa secundaria. La experiencia de la Facultad de Educación de Bilbao, UPV/EHU (2011-2021) : 127–139 (2023) | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-19506-37-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/66793 | |
dc.description.abstract | Lan honetan erakusten dira IDAT softwarearen erabileraz nola azter litezkeen talde-lanean idatzitakoaren ezaugarri kuantitatibo zenbait. Talde-lan baten analisiaren emaitzak aurkezten dira eta horren erabiliera aukerak aipatu ere bai. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Octaedro | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | talde-idatzia | es_ES |
dc.subject | tekleatze erregistroa | es_ES |
dc.subject | idazketa prozesua | es_ES |
dc.title | IDAT: talde laneko idatzian banakako ekarpenei begira | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | es_ES |
dc.rights.holder | (c) 2023 Octaedro | es_ES |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |