Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorAgirre Basurko, Elena ORCID
dc.contributor.authorBouzo Agirregomezkorta, Danel
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:44:48Z
dc.date.available2024-05-07T17:44:48Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67707
dc.description60 p. – Bibliogr.: p. 35-38
dc.descriptionRetirado a solicitud del autor 31-05-2024
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan ikerketa bat egin da, aztertzeko kirol-testuinguruak erabiltzeak Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikarekiko motibazioa handitu dezakeenentz. Ikerketa aurrera eramateko, etapa horretako 5. mailako 45 ikaslerekin esku-hartzea burutu da. Kirol-testuinguruak dituzten matematikako problemak diseinatu dira, zeintzuen artean herri-kirolak elementu berritzaile gisa erabili diren. Esku-hartzearen hasierako fasean aplikatutako galdetegi bati eta azken fasean aplikatutako galdetegi berari ikasleek emandako erantzunek osatu dituzte ikerlanaren emaitzak. Ondorio modura baiezta daiteke kirol-testuinguruak, informazio errealista eta ikasleengandik hurbil dagoen informazioa erabiltzeak haien matematikarekiko motibazioa areagotzen dutela.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este Trabajo de Fin de Grado se ha llevado a cabo una investigación para analizar si el uso de contextos deportivos es un elemento motivador para el alumnado de Educación Primaria hacia las matemáticas. La investigación se ha realizado mediante una intervención con 45 estudiantes de 5º curso de dicha etapa. Se ha diseñado una colección de problemas matemáticos con contextos deportivos, entre los que cabe destacar la utilización del deporte rural como elemento innovador. Los resultados vienen determinados por las respuestas del alumnado participante a un cuestionario aplicado en la fase inicial y al mismo cuestionario realizado en la fase final de la intervención. A modo de conclusión se puede afirmar que el uso de contextos deportivos, de información realista y de información cercana al alumnado aumenta la motivación de éste hacia las matemáticas.es_ES
dc.description.abstract[ENG] In this Final Degree Project an investigation has been carried out to analyze whether the use of sports contexts is a motivating element for students of Primary Education towards mathematics. The research has been carried out by means of an intervention with 45 students of 5th grade of this stage. A collection of mathematical problems with sports contexts has been designed, among which the use of rural sports as an innovative element should be highlighted. The results are determined by the answers of the participating students to a questionnaire applied in the initial phase and to the same questionnaire carried out in the final phase of the intervention. In conclusion, it can be affirmed that the use of sports contexts, realistic information and information close to the students increases their motivation towards mathematics.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectdiziplinartekotasunaes_ES
dc.subjectinterdisciplinariedades_ES
dc.subjectinterdisciplinarityes_ES
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjectmatematika
dc.subjectlehen hezkuntza
dc.subjecttestuingurua
dc.subjectkirola
dc.subjectherri-kirola
dc.subjecteducación física
dc.subjectmatemáticas
dc.subjecteducación primaria
dc.subjectcontexto
dc.subjectdeporte
dc.subjectdeporte rural
dc.subjectphysical education
dc.subjectmathematics
dc.subjectprimary education
dc.subjectcontext
dc.subjectsport
dc.subjectrural sport
dc.titleKirol-testuinguruak lehen hezkuntzako matematikan, ikasleen motibagaies_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T06:46:14Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132079-959764-09
dc.identifier.gaurassign138989-959764


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du