dc.contributor.advisor | Basasoro Ciganda, Maitane | |
dc.contributor.author | Ochoa García-Abad, Eider | |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T06:41:54Z | |
dc.date.available | 2024-09-13T06:41:54Z | |
dc.date.issued | 2024-07-01 | |
dc.date.submitted | 2024-07-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/69478 | |
dc.description.abstract | [EU] Gela egonkorrak errealitatearekin lotzea erronka izaten jarraitzen du hezkuntza inklusiborako. Horregatik, Gradu Amaierako Lan honek autismoa duten gela egonkor bateko bost ikasleren eta auzoko denda baten arteko lankidetza uztartzen du ikaskuntza-zerbitzu metodologia erabiliz. Autismoari, gela egonkorrei eta aplikatutako metodologiari buruzko azterketa teoriko baten ondoren, ikasleek tokiko dendarako bisita-txartelak egin zituzten. Ondoren, eguneroko bat erabili zen proiektuaren emaitzarik esanguratsuenak jasotzeko, azkenik, agerian utziz ikaskuntza egoera errealekin konektatzeak ikasleengan eragin positiboa duela. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Vincular las aulas estables con la realidad sigue siendo un reto para la educación inclusiva. Por eso, este Trabajo de Fin de Grado aborda la colaboración entre un aula estable con cinco alumnos con autismo y una tienda del barrio, utilizando la metodología aprendizaje-servicio. Tras una revisión teórica sobre el autismo, las aulas estables y la metodología aplicada, los alumnos realizaron tarjetas de visita para la tienda local. Posteriormente, se usó un diario para recoger los resultados más significativos del proyecto, finalmente, evidenciando el impacto positivo en los alumnos al conectar el aprendizaje con situaciones reales. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Linking the stable classrooms with reality continues being a challenge for inclusive education. For this reason, this Final Degree Project addresses the collaboration between a stable classroom with five students with autism and a neighborhood store, using the service-learning methodology. After a theoretical review on autism, stable classrooms and the methodology applied, the students made business cards for the local store. Subsequently, a diary was used to collect the most significant results of the project, finally, evidencing the positive impact on students by connecting learning with real situations. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | autismoa | es_ES |
dc.subject | gela egonkorra | es_ES |
dc.subject | ikaskuntza-zerbitzua | es_ES |
dc.title | Gela egonkorreko ikasleak errealitatera hurbiltzen: Ikaskuntza-zerbitzua metodologiaren bitartez diseinatutako proposamena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.holder | CC-Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | * |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |