(2023) Volumen 35. Número 2
Recent Submissions
-
Aniztasun funtzionala duten pertsonen inklusio sozio-komunitarioa hezkuntza eremu ez formalean. Mindara Elkartearen kasua
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)Mindara, asociación guipuzcoana de atención de personas con diversidad funcional, se constituyó en 2011. Desde 2013 ofrece actividades extraescolares promoviendo la inclusión sociocomunitaria del colectivo a través de ... -
Bigarren Aukerako Ikastetxeak: zubiak baino gehiago
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)L'éducation est une clé fondamentale pour assurer l'inclusion sociale des adolescents et des jeunes, et elle est particulièrement importante pour contribuer à la réussite de l'avenir des jeunes qui ont quitté la mesure de ... -
Desgaitasuna eskubideen ikuspegitik: adimen-desgaitasuna duten pertsonen eskubideak eta bizi-kalitatea Gipuzkoan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)Lan honek giza eskubideen ikuspegitik heltzen dio desgaitasunari Desgaitasuna duten Pertsonen Eskubideei buruzko Nazioarteko Konbentzioan oinarrituta. Oraindik ez dago Konbentzioak, ekarri duen lege-garapenaz haratago, ... -
Zergatik klase ertaineko hainbat gurasok Eskola Publikoa hautatzen dute? White flight-aren aurkako fenomenoa eta euskara. Kasu-azterketa bat.: Why do some middle class parents choose the Public School? The phenomenon against White flight and Euskera. A case study.
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)School segregation, i.e. the different distribution of pupils according to personal or social characteristics, which affects social inequality, has been identified in recent years as one of the main problems of the Basque ...