Show simple item record

dc.contributor.authorCoronel Gastiain, Unai
dc.contributor.authorPalacios Agundez, Igone
dc.contributor.authorPerales Fernández de Gamboa, Andrea
dc.contributor.authorRico Martínez, Arantza ORCID
dc.date.accessioned2024-10-22T12:51:50Z
dc.date.available2024-10-22T12:51:50Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.citationUztaro (130) : 17-46 (2024)es_ES
dc.identifier.issn1130-5738
dc.identifier.issn3020-5115
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/70043
dc.description.abstractHezkuntzaren erronka nagusietako bat eskola-komunitatean bizikidetza erreala eta kultura ezberdinen arteko truke positiboa sustatzea da, aniztasuna aberastasun bihurtuz. Ikerketa honetan, Gasteizko eskola publiko bateko esku-hartzea aurkezten dugu; helburua izan da eskola-komunitateak prozesu parte-hartzaile baten bidez bizikidetza eta kulturartekotasuna sustatzeko proposamenak egitea, eta hori lortzeko World Café tresnaren baliagarritasuna ebaluatzea. Horretarako, hiru tresna uztartu dira: familientzako galdetegi bat, World Café tresnan oinarritutako parte-hartze saio bat eta prozesuaren inguruko asebetetze-galdetegi bat. Eskola-komunitateak irudikatu duen ametsetako eskolaren ezaugarri nagusietako batzuk dira elkartasuna, eskubide-berdintasuna eta diskriminaziorik eza. Hori lortzeko, elkartzeko eta elkar ezagutzeko espazioak sortzea eta eskolan presente dauden kultura ezberdinak ezagutzeko aukerak sustatzea proposatu da. Parte-hartzaileen balorazio positiboen oinarrian ikusi da World Café-a tresna lagungarria izan daitekeela eskola-komunitateetan lan egiteko.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherUEUes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectkulturarteko hezkuntzaes_ES
dc.subjectbizikidetzaes_ES
dc.subjecteskola-komunitateaes_ES
dc.subjectparte-hartzeaes_ES
dc.titleBizikidetza eta kulturartekotasunaren sustapena eskolan World Café-aren bidezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder(c) 2024 Unai Coronel Gastiain, Igone Palacios Agundez, Andrea Perales-Fernández-de-Gamboa, Arantza Rico Martinez. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.es_ES
dc.relation.publisherversionhttps://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/5070es_ES
dc.identifier.doi10.26876/uztaro.130.2024.5070
dc.departamentoesDidáctica de las Matemáticas, Ciencias Experimentales y Socialeses_ES
dc.departamentoeuMatematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(c) 2024 Unai Coronel Gastiain, Igone Palacios Agundez, Andrea Perales-Fernández-de-Gamboa, Arantza Rico Martinez.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Except where otherwise noted, this item's license is described as (c) 2024 Unai Coronel Gastiain, Igone Palacios Agundez, Andrea Perales-Fernández-de-Gamboa, Arantza Rico Martinez. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.