dc.contributor.author | Coronel Gastiain, Unai | |
dc.contributor.author | Palacios Agundez, Igone | |
dc.contributor.author | Perales Fernández de Gamboa, Andrea | |
dc.contributor.author | Rico Martínez, Arantza | |
dc.date.accessioned | 2024-10-22T12:51:50Z | |
dc.date.available | 2024-10-22T12:51:50Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.citation | Uztaro (130) : 17-46 (2024) | es_ES |
dc.identifier.issn | 1130-5738 | |
dc.identifier.issn | 3020-5115 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/70043 | |
dc.description.abstract | Hezkuntzaren erronka nagusietako bat eskola-komunitatean bizikidetza erreala
eta kultura ezberdinen arteko truke positiboa sustatzea da, aniztasuna aberastasun
bihurtuz. Ikerketa honetan, Gasteizko eskola publiko bateko esku-hartzea aurkezten
dugu; helburua izan da eskola-komunitateak prozesu parte-hartzaile baten bidez
bizikidetza eta kulturartekotasuna sustatzeko proposamenak egitea, eta hori lortzeko
World Café tresnaren baliagarritasuna ebaluatzea. Horretarako, hiru tresna uztartu
dira: familientzako galdetegi bat, World Café tresnan oinarritutako parte-hartze
saio bat eta prozesuaren inguruko asebetetze-galdetegi bat. Eskola-komunitateak
irudikatu duen ametsetako eskolaren ezaugarri nagusietako batzuk dira elkartasuna,
eskubide-berdintasuna eta diskriminaziorik eza. Hori lortzeko, elkartzeko eta elkar
ezagutzeko espazioak sortzea eta eskolan presente dauden kultura ezberdinak
ezagutzeko aukerak sustatzea proposatu da. Parte-hartzaileen balorazio positiboen
oinarrian ikusi da World Café-a tresna lagungarria izan daitekeela eskola-komunitateetan
lan egiteko. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | UEU | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | kulturarteko hezkuntza | es_ES |
dc.subject | bizikidetza | es_ES |
dc.subject | eskola-komunitatea | es_ES |
dc.subject | parte-hartzea | es_ES |
dc.title | Bizikidetza eta kulturartekotasunaren sustapena eskolan World Café-aren bidez | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | (c) 2024 Unai Coronel Gastiain, Igone Palacios Agundez, Andrea Perales-Fernández-de-Gamboa, Arantza Rico Martinez.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/5070 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.26876/uztaro.130.2024.5070 | |
dc.departamentoes | Didáctica de las Matemáticas, Ciencias Experimentales y Sociales | es_ES |
dc.departamentoeu | Matematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktika | es_ES |