Now showing items 1-20 of 29

    • Thumbnail

      An experience on the use of ChatGPT as an educational tool for creating primary EFL classroom materials and activities: pre-service teachers’ perceptions and experts’ opinions 

      Aguirregoitia Martínez, Amaia; Kortazar Billelabeitia, Paulo ORCID; Milla Melero, Ruth ORCID (Dykinson, 2023)
      The present study was conducted in a Teaching Faculty in Spain to answer the following question: Can ChatGPT assist teachers in creating pedagogical proposals and produce practical educational activities/materials? The ...
    • Thumbnail

      Be There, Take the Floor, Say Something: Bertsolaritza Schools, Agency, and Language Use. 

      Artetxe Sarasola, Miren ORCID (Center For Basque Studies., 2017)
      Bertsotan aritzeko gorputza erdigunean jarri behar da, besteen aurrean, eta kantatu, norbere ahotsez zerbait esan. Diskurtsoak jendaurrean inprobisatzeak norbere agentzia mobilizatzen du. Ipar Euskal Herriko testuinguruan, ...
    • Thumbnail

      Begiradak literatura gorpuzten: Iholdi eta Xola 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012-12-08)
      Iholdi eta Xola haur literaturako literatur pertsonaien bidez gorputzak eta estereotipoak desairikitzea proposatzen da.
    • Thumbnail

      Bertsolaritza feminismotik (bir)pentsatzen 

      Artetxe Sarasola, Miren ORCID (Udako Euskal Unibertsitatea, 2019)
      ...
    • Thumbnail

      Cimientos del Sistema Cultural Vasco: Las tradiciones no canonizadas: Joseba Sarrionandia. 

      Gandara Sorarrain, Ana ORCID (Euskaltzaindia, 2015-12-14)
      [EU] Euskal Kultur sistemaren oinarrien zati handi bat 1960 eta 1990 arteko birmoldatze kul- turalaren ondorioz eratu ziren. Tradizioak, baliabide sinboliko gisa, birformulatze bereziki sakona izan zuen. Joseba Sarrionandiak ...
    • Thumbnail

      Contemporary Women Bertsolari The Tale of a Possible Empowerment Process 

      Artetxe Sarasola, Miren ORCID (Center For Basque Studies., 2019)
      Lan honetan, batez ere azken hamabost urtetan emakume bertsolarien ahalduntze prozesuan mugarritzat jotzen diren batzuei buruzko irakurketa bat proposatzen da. Zein aldaketa eman diren eta nora heldu diren azaltzea baino, ...
    • Thumbnail

      Emakume bertsolari garaikideak. Ahalduntze-prozesu baten kontaketa posible bat 

      Artetxe Sarasola, Miren ORCID (Udako Euskal Unibertsitatea, 2019)
      Lan honetan, batez ere azken hamabost urtetan emakume bertsolarien ahalduntze prozesuan mugarritzat jotzen diren batzuei buruzko irakurketa bat proposatzen da. Zein aldaketa eman diren eta nora heldu diren azaltzea baino, ...
    • Thumbnail

      El espacio de las mujeres en el bertsolarismo 

      Martín Etxebeste, Jon (Vervuert Verlagsgesellschaft, 2020)
      Cada vez hay más mujeres que cantan bertsos, pero el espacio que ocupan las mujeres en el bersolarismo es mucho más reducido que el que ocupan los hombres. La cantidad de niños y niñas que comienzan a improvisar es similar; ...
    • Thumbnail

      Euzkerea y Yakintza: breves apuntes lusos 

      Sampedro Alegría, Aiora (Trea, 2021)
      El libro en su conjunto trata de abordar las relaciones culturales, especialmente literarias, entre las diferentes lenguas y culturas ibéricas; a saber: catalán, gallego, castellano y vasco en relación con la literatura ...
    • Thumbnail

      Garapen Iraunkorrerako Literaturaren Gida (1-6 Helburuak) 

      Aperribay Bermejo, Maite; Encinas Reguero, María del Carmen; Esparza Martín, Iratxe; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ORCID; Ibarluzea Santisteban, Miren; Perales Fernández de Gamboa, Andrea (Egileak, 2021-12)
      Garapen Iraunkorrerako Helburuak eta Haur eta Gazte Literatura, horiexek uztartzen ditugu gida honetan, eta bi helburu nagusi ditugu: batetik, literaturaren erabilera sustatzea Garapen Iraunkorrerako Helburuak (GIH) lantzeko ...
    • Thumbnail

      Garapen Iraunkorrerako Literaturaren Gida (7-18 helburuak) 

      Aperribay Bermejo, Maite; Elizalde Estenaga, Amaia ORCID; Encinas Reguero, María del Carmen; Esparza Martín, Iratxe; Ibarluzea Santisteban, Miren (Egileak, 2022-12)
      Garapen Iraunkorrerako Helburuak eta Haur eta Gazte Literatura, horiexek uztartzen ditugu gida honetan, eta bi helburu nagusi ditugu: batetik, literaturaren erabilera sustatzea Garapen Iraunkorrerako Helburuak (GIH) lantzeko ...
    • Thumbnail

      Gorputz jipoituak, genero indarkeriaren sinekdokea literaturan 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      [EUS] Gorputzak eta genero indarkeria kontuan izanik hainbat eleberri aztertu dira, denek ere, tratu txarrak eta gorputza ikusmiran eta aztergai dituztelarik.
    • Thumbnail

      Harkaitz Cano eta gaur egungo euskal literatura sistema 

      Sampedro Alegría, Aiora (2023-12)
      Euskal sistema literarioa sistema ahula dela esan ohi da, baina azken urteetan inguruan ditugun eta hizkuntza handiek baliatzen dituzten sistemek izandako garapenaren antzeko eboluzioa lortu du literatura-testuen moldeen, ...
    • Thumbnail

      Herramientas para desarrollar el hábito lector en la escuela y la familia 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      [ES] Esta comunicación propone unificar familia y escuela para trabajar conjuntamente la capacidad lectora del alumnado. Para ello se sugieren dos herramientas de trabajo. Por un lado, clases virtuales de lectura conjunta ...
    • Thumbnail

      IDAT: talde laneko idatzian banakako ekarpenei begira 

      Abasolo Isasa, Juan Sebastián ORCID; Eguskiza Sánchez, Naia (Octaedro, 2023)
      Lan honetan erakusten dira IDAT softwarearen erabileraz nola azter litezkeen talde-lanean idatzitakoaren ezaugarri kuantitatibo zenbait. Talde-lan baten analisiaren emaitzak aurkezten dira eta horren erabiliera aukerak ...
    • Thumbnail

      Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnosia 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID; Zelaieta Anta, Edu ORCID (Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, 2012)
      [ES] Tras una larga tradición académica donde las habilidades escritas han primado sobre las habilidades orales, van emergiendo estos últimos años trabajos que tienen por objeto de investigación el desarrollo de las ...
    • Thumbnail

      Jokin Muñozen Antzararen bidea, oroitzapenei zabaldutako literatur leiho. 

      Serrano Mariezkurrena, Amaia (Utriusque Vasconiae, 2012-10)
      [ES] El objetivo de este capítulo es analizar las estrategias memorialistas utilizadas en la novela de Jokin Muñoz: El juego de la Oca (Antzararen bidea). Para ello, la investigación se centra en los paralelismos narrativos ...
    • Thumbnail

      Let’s sing this CLIL lesson Integrating language, content, music and video 

      Aguirregoitita Martínez, Amaia; González Echevarria, Eunate (Dykinson, 2021)
      The aim of the article is twofold: to present a proposal to learn Social Science content through English and songs, and to test the academic results using this proposal along with students' opinions. In this approach, ...
    • Thumbnail

      Maldetan sagarrak. Euskal gatazka euskal literaturan 

      Egaña Etxeberria, Ibon; Zelaieta Anta, Edu ORCID (Udako Euskal Unibertsitatea, 2006)
      ...
    • Thumbnail

      Nobela poliziakoa euskal haur eta gazte literaturan 

      Etxaniz Erle, Xabier; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ORCID (Euskal Herriko Unibertsiatea, Argitalpen Zerbitzua, 2021)
      ...