dc.contributor.author | Heras-Saizarbitoria, Iñaki | |
dc.date.accessioned | 2013-03-18T09:20:06Z | |
dc.date.available | 2013-03-18T09:20:06Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Revista de Dirección y Administración de Empresas = Enpresen Zuzendaritza eta Administrazio Aldizkaria (16) : 151-161 (2009) | es |
dc.identifier.issn | 1135-2051 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/9749 | |
dc.description.abstract | Artikulu honetan Goi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparrura egokitzeko prozesuaren ondorioz enpresa-ikasketen alorrean gertatu diren aldakuntzak aztertuko ditu egileak, irakaskuntza-metodologia berritzaileak
ezartzeko egindako ahaleginaren argitan eta, bereziki, aipatu ikasketetan
Ameriketako Estatu Batuetan dagoeneko klasiko bihurtu den praktikaren
eta teoriaren arteko eztabaidaren argitan. Egilearen aburuz, dagoeneko ibilitako bideari atzera erreparatuz, Boloniako planak ekarri duen balizko berrantolaketatik nekez atera daiteke ondorio positiborik aipatu tentsioaren orekarako, nahiz eta, zentzuzkoa deritzon, eszeptizismo handiegiaz bada
ere, oraindik ere itxaropenari eustea. | es |
dc.description.sponsorship | KUTXA; Vicerrectorado de Campus de Gipuzkoa de la UPV/EHU | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.publisher | Escuela Universitaria de Estudios Empresariales | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | Goi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparrua | es |
dc.subject | irakaskuntza berrikuntza | es |
dc.subject | enpresa-ikasketak | es |
dc.subject | zorroztasun-esanguratasun eztabaida | es |
dc.title | Bolonia, irakaskuntza-berrikuntza eta praktikaren eta teoriaren arteko tentsioa enpresa-ikasketetan | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es |
dc.relation.publisherversion | http://www.enpresa-donostia.ehu.es/p256-content/es/contenidos/informacion/euempss_revista/es_revista/revista.html | es |
dc.subject.jel | I2 | es |
dc.identifier.repec | RePEc:ehu:rdadme:9749 | es |
dc.subject.categoria | ECONOMICS | |
dc.subject.categoria | HEALTH, EDUCATION, AND WELFARE | |