Show simple item record

dc.contributor.authorHeras-Saizarbitoria, Iñaki
dc.date.accessioned2013-03-18T09:20:06Z
dc.date.available2013-03-18T09:20:06Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRevista de Dirección y Administración de Empresas = Enpresen Zuzendaritza eta Administrazio Aldizkaria (16) : 151-161 (2009)es
dc.identifier.issn1135-2051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/9749
dc.description.abstractArtikulu honetan Goi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparrura egokitzeko prozesuaren ondorioz enpresa-ikasketen alorrean gertatu diren aldakuntzak aztertuko ditu egileak, irakaskuntza-metodologia berritzaileak ezartzeko egindako ahaleginaren argitan eta, bereziki, aipatu ikasketetan Ameriketako Estatu Batuetan dagoeneko klasiko bihurtu den praktikaren eta teoriaren arteko eztabaidaren argitan. Egilearen aburuz, dagoeneko ibilitako bideari atzera erreparatuz, Boloniako planak ekarri duen balizko berrantolaketatik nekez atera daiteke ondorio positiborik aipatu tentsioaren orekarako, nahiz eta, zentzuzkoa deritzon, eszeptizismo handiegiaz bada ere, oraindik ere itxaropenari eustea.es
dc.description.sponsorshipKUTXA; Vicerrectorado de Campus de Gipuzkoa de la UPV/EHUes
dc.language.isoeuses
dc.publisherEscuela Universitaria de Estudios Empresarialeses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectGoi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparruaes
dc.subjectirakaskuntza berrikuntzaes
dc.subjectenpresa-ikasketakes
dc.subjectzorroztasun-esanguratasun eztabaidaes
dc.titleBolonia, irakaskuntza-berrikuntza eta praktikaren eta teoriaren arteko tentsioa enpresa-ikasketetanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.relation.publisherversionhttp://www.enpresa-donostia.ehu.es/p256-content/es/contenidos/informacion/euempss_revista/es_revista/revista.htmles
dc.subject.jelI2es
dc.identifier.repecRePEc:ehu:rdadme:9749es
dc.subject.categoriaECONOMICS
dc.subject.categoriaHEALTH, EDUCATION, AND WELFARE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record