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      El contexto universitario español para la creación de spin-off académicas: la actividad de I+D+I en la universidad española 

      Beraza Garmendia, José María; Rodríguez Castellanos, Arturo (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      La creación, consolidación y proliferación de empresas de spin-offs académicas requiere que se cumplan una serie de requisitos previos:inversión en I+D que contribuya a crear nuevas oportunidades tecnológicas; capital-riesgo ...
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      Gizarte ekonomiaren sustapenerako politika publikoak Euskadin 

      Bakaikoa Azurmendi, Baleren; Errasti Amozarrain, Anjel Mari; Etxezarreta Etxarri, Enekoitz; Morandeira Arca, Jon (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Lan honekin Gizarte Ekonomia sustatzera eta indartzera zuzenduta dauden Euskal Herriko politika publikoen mapa islatu nahi da. Lana Europako ongizate eredu desberdinetan burututako politika publiko nagusien tipologia bat ...
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      Una aproximación al origen de la crisis financiera internacional 

      Garmendia Ibáñez, Jesús (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      El objetivo de este artículo es ofrecer una primera aproximación a las razones que hicieron posible el exceso de crédito generador de las burbujas sucesivas y de la crisis actual. El detonante de la crisis fue el estallido ...
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      Enpresaren estrategia konpetitiboa errendimendu handiko lan-sistemen faktore baldintzatzaile gisa 

      Lertxundi Lertxundi, Aitziber (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Lan honen helburua enpresaren estrategia konpetitiboak Errendimendu Altuko Lan-Sistemen (EALS) ezarpenean zeresanik izan dezakeen aztertzea da, hau da, sistema hauen ezarpenean faktore baldintzatzaile bezala jokatu dezakeen ...
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      Marketing y gestión de la calidad: dos enfoques convergentes 

      San Miguel Osaba, Eduardo; Heras-Saizarbitoria, Iñaki; Elgoibar Larrañaga, Pilar (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      El marketing y la gestión de la calidad pueden considerarse, en nuestra opinión, filosofías de gestión complementarias con un gran potencial de beneficios mutuos. En ambos casos la satisfacción del cliente es el elemento ...
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      Banku erlazioaren eragina finantza bazterketan 

      Mendizabal Zubeldia, Alaitz; Olasolo Sogorb, Aitziber; Zubia Zubiaurre, Marian; Larrea Unzain, Ainara (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Geroz eta lehiakorragoa den ingurune batean, finantza erakundeek beren bezeroekin duten harremanaren errentagarritasuna gutxiengo kostuaren bitartez bermatzen saiatzen dira. Hori dela eta, balio gehigarria sortzeko gai ...
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      El valor de las marcas de distribuidor y sus antecedentes: el caso de las marcas de cadena 

      Beristain Oñederra, José Juan (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Partiendo de una revisión de la literatura sobre la compleja realidad de las marcas de distribuidor, el concepto del valor de la marca y sus antecedentes, este trabajo plantea varias hipótesis referentes al efecto de la ...
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      Bolonia, irakaskuntza-berrikuntza eta praktikaren eta teoriaren arteko tentsioa enpresa-ikasketetan 

      Heras-Saizarbitoria, Iñaki (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Artikulu honetan Goi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparrura egokitzeko prozesuaren ondorioz enpresa-ikasketen alorrean gertatu diren aldakuntzak aztertuko ditu egileak, irakaskuntza-metodologia berritzaileak ezartzeko ...