Show simple item record

dc.contributor.advisorIdígoras Gamboa, Idoya María ORCIDes
dc.contributor.authorGoienetxea Murgiondo, Ainhoaes
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALESes
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.es
dc.date.accessioned2014-06-25T14:06:12Zes
dc.date.accessioned2015-02-26T13:40:11Z
dc.date.available2014-06-25T14:06:12Zes
dc.date.available2015-02-26T13:40:11Z
dc.date.issued2014-06-25T14:06:12Zes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14575
dc.description.abstractKooperatibek gaur egungo merkatu lehiakorrean jarduten dute, beste hainbat entitaterekin batera. Gaur egungo merkatua globala da, eta merkaturen eskakizunetara egokitzea ezinbestekoa da. Merkatu honetan lehiatzerako orduan kooperatiben izaera eta portaera beste enpresekin alderatuz zerk bereizten duen aztertu da lan honetan. Printzipio eta ezaugarri bereizgarri hauek kooperatibek jarraitzen dituzten estrategiatan duten eragina ikusten da, kasu batzuetan oztopo direlarik, eta lehia abantaila beste batzuetan. Kasu praktiko gisa MONDRAGON Korporazioa ikertu da. Korporazioak 2013-2016 aldirako zehaztu dituen estrategiak garatzen dira: dimentsioa eta nazioartekotzea, berrikuntza, elkarren arteko lankidetza eta izaera eta identitate kooperatiboa, hain zuzen ere. Korporazioko kooperatibentzat orokorrak diren estrategiak dira, ondoren taldeko kide bakoitzak egokitu egingo dituenak. Ikerketa burututa, ikusi da MONDRAGON Korporazioak finkatutako estrategiatan kooperatiben printzipioek presentzia nabaria dutela. Elkarren arteko lankidetza da eragin handiena duena, bere baitan estrategia bat izanik. Komunitatearenganako interesak, bazkideen parte hartze demokratikoak eta hezkuntzak ere garrantzia nabarmena dute. Erronka bikoitza da kooperatibentzat: utilitate soziala alde batetik, eta lehiakortasuna bestetik. Hori dela eta, merkatuaren eskakizunei erantzuteko finkatutako estrategiek kooperatiben identitatearekin bat egin behar dute.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectkooperatibagintzaes
dc.subjectMONDRAGON Korporazioaes
dc.subjectkooperatiben enpresa ekonomiaes
dc.subjectcooperativismoes
dc.subjectcorporación MONDRAGONes
dc.subjecteconomía de empresa de las cooperativases
dc.subjectcooperativismes
dc.subjectMONDRAGON Corporationes
dc.subjectcooperatives’ business economyes
dc.titleKooperatiba lehiakorrak: beraien ezaugarri eta portaeraren ikerketaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-19T07:50:34Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes
dc.identifier.gaurregister51699-624100-10es
dc.identifier.gaurassign5095-624100es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International