Browsing Facultad de Educación de Bilbao by Title
Now showing items 365-384 of 526
-
Jaia prestatu eta matematika ikasi
(2018-03-22)[EU] Lan honen helburu nagusia egunerokotasuneko egoera baten bidez, matematika lantzeko esku-hartzea diseinatzea eta aurrera eramatea da. Beraz, lan honetan esku-hartzearen diseinua, inplementazioa eta horretatik ateratako ... -
Jarduera Autonomoa: 2 urteko gelan
(2015-01-19)Laburpena: Emmi-Pikler eta Pikler-Lóczy Institutuaren hezkuntza eredu arrakastatsua oinarritzat harturik, 2 urteko haurren jarduera autonomoaren bilakaera behatu da. Jarduera autonomoari lekua eskaintzen ez zitzaion ... -
Jazarpen sozialaren eta ahozko jazarpenaren prebentzioa Antzerki Foroa erabiliz: esku-hartze baten proposamena eta inplementazioa
(2024-05-08)[EU] Eskolan, elkarren arteko jazarpena gaur egun ematen den errealitate bat da. Gradu Amaierako Lan honen helburua eskola jazarpenaren prebentziorako esku-hartze bat diseinatzea eta martxan jartzea zen, KIVa programan eta ... -
Joko Sortzailea haur hezkuntzan: DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek, prozesu sortzailearen bidez sortutako Haur Hezkuntzarako jokoa
(2016-03-16)[eus] Lan honen ikerkuntza gaia sormena da. Ibilbide honetan, sormena ardatz eta oinarri hartuz, DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek Haur Hezkuntzako umeentzat bideratutako Formak jokoa asmatu dute. Bi erronka nagusi izan ... -
Jolasaren arakatzea eta planteamendua genero-ikuspegitik Haur Hezkuntzako etapan
(2024-05-08)[EU] Gradu Amaierako Lan honek, genero-desberdintasunek sortzen dituzten egoerez kezkatua, Haur Hezkuntzako etapan haurrek aurrera daramaten jolas sinbolikoaren eta generoaren arteko harremana ikertzea izan du helburu. ... -
Jolastokiko errealitatea aztertzen
(2019-02-28)[EUS] Ikerketa honetan jolastokiko errealitatea goitik behera aztertzea izan dugu helburu, espazioa eta espazioaren erabilera, jarduerak, harremanak eta jarrerak aztertuz. Bereziki, Lehen Hezkuntzako ikastetxe jakin bateko ... -
El juego en la educación infantil: cómo y por qué cambian las preferencias lúdicas
(2016-03-16)[ES] El interés por conocer la cultura lúdica de los niños y niñas de E. Infantil y los posibles cambios que en ella se han producido nos ha llevado a realizar 100 entrevistas sobre las preferencias lúdicas y algunas ... -
"Kale berriak": kale hezkuntzaren harreman hezitzaileen bilakaera sare gizartean
(2019-02-28)[EUS] Ikerketa honen bitartez Sare Gizarteak kale hezkuntzaren harremanetan izandako eragina eta testuinguru honetan kale hezitzaileek dituzten erronkak aztertu ziren. Horretarako kale hezkuntzaren eta Sare Gizartearen ... -
Kalitateko hezkuntza goiztiarra: Prest al gaude?
(2021-02-12)[EU] Haur Hezkuntzako lehenengo zikloko eskolatze-tasa (0-3 urte) handiagotzen joan da azken urteetan eta horrek hezkuntza errealitate berri bati erantzuna ematea eskatzen du, bigarren zikloak ez dituen ezaugarri ezberdin ... -
Karrantzako kultura-ondare megalitikoa lehen hezkuntzarako baliabide didaktiko eraginkor gisa
(2017-03-13)[EUS] Lan honetan, Karrantzako monumentu megalitikoen ikerketa aurkezten da, hauek lehen hezkuntzako ikasgelan duten baliagarritasuna eta eraginkortasuna agerian jarriz. Helburua bertako kultura ondarea garatzea eta hainbat ... -
Katamar lekualdatzetik, ibiltzera. Garapen motor autonomoa biziaren bigarren urtean
(2022-01-18)[EUS] Haurraren garapen motor autonomoa errespetatu eta honetarako baldintza egokiak ematen direnean, haurrek buruz gorako posturatik ibiltzera artekoak berezko zenari jarraituz garatzen dituzte, Pikler-Lóczyko ereduan ... -
Komunikazio ez-bortitza eta hezkuntza jarduna
(2020-11-12)[EU] Marshall B. Rosenberg psikologoak harremanetarako garaturiko Komunikazio Ez-bortitza (KEB), norbere sakoneko desioekin zerikusia duen prozesua da. Gaur egun hain zabaldua dagoen “gaizki/ongi eredutik” urrunduz, nor ... -
Komunikazio gaitasun indibidualaren garapena artearen bitartez: material plastikoekin esperimentatzen
(2019-02-28)[EUS] Adierazteko beharra nabaria izan da historia osoan zehar, norberaren mundua eta bakoitzaren kanpoaldearen interpretazio bakarra adierazteak, gizaki ororen beharrizan bat da askotan ahaztuta gelditzen dena Hezkuntza ... -
Komunikazio Gaitasunaren Garapena –Euskara eta Gaztelania– Lehen Hezkuntzan
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)Eskoletako maisu/maistren nahiz haurren komunikazio gaitasuna garatzerako bidean ahozko nahiz idatzizko testuekin lan egitea ezinbestekoa da, bide horretan aurrera egiteko proiektuen bidezko lanek , bai era indibidualean ... -
Konfiantzaren Pedagogia proiektuko eskola eta familiaren arteko komunikazioa
(2016-03-16)[eus] Lan honen helburua, Bizkaiko Ikastola batek, bi urte aurrerago jarritako metodologia berritzaile baten diagnostiko partziala burutzea izan da. Metodologiak ezarritako printzipio guztietatik, “Ikastola, familiarekin ... -
Kultur elkarteen funtzio soziohezitzaileen eragina komunitatean. Mikelats kultur elkartea aztergai
(2017-01-09)[EUS] Lan honen bitartez, Elkarte Kulturalek komunitateetan duten eragina aztertu nahi izan da, San Migueleko komunitateak Mikelats Kultur Elkartearen funtzio soziohezitzaileei buruz duen hautematea ezagutzeko. Elkarte ... -
Kulturartekotasuna eskolan. Hezkuntza inklusiboaren bidean.
(2017-03-14)[EUS] Lan honen helburua gaur egungo eskoletan inklusioaren bidean kulturartekotasuna lantzea da. Horretarako Tagalo hizkuntzan oinarritu eta honetan agertzen diren abesti, jolas eta hainbat material desberdin batu dira, ... -
Kulturartekotasuna: familia etorkinen parte hartzearen garrantzia eskolan
(2018-03-22)[EUS] Gaur egun gure geletan bizitzen ari garen aniztasun kulturalari modu inklusibo batean aurre egiteko asmoz, eskolan familia etorkinen parte hartzearen garrantzia aztertzea da Gradu Amaierako Lan honen helburua. ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloan bertsolaritza eta hezkuntza uztartzea ikasleen proposamenetatik abiatuta
(2024-05-08)[EU] Lan honen helburu nagusia Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloan dauden ikasleek bertsolaritzari buruz duten interesa nolakoa den eta bertsoari buruz zein ezagutza eta aurreiritzi mota duten aztertzea da, bertsolaritza ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean autokontzeptuak duen eraginaren azterketa
(2023-02-20)[EU] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean autokontzeptuak eraginik duen ikertzea da. Marko teorikoan egindako ikerketa zientifiko eta bibliografikoan ...