Show simple item record

dc.contributor.authorDeogracias Horrillo, Marijo
dc.date.accessioned2016-12-19T18:43:54Z
dc.date.available2016-12-19T18:43:54Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.citationUztaro (95) : 73-96 (2015)es
dc.identifier.issn1130-5738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/19885
dc.description.abstractKomunikabideak, oro har, jakitun dira online bidezko bideo-kontsumoa etengabe hazten ari dela. Eta idatzizko komunikabideek ere ekin diote albisteen ikus-entzuteko prozesuari. Hori bakarrik ez, bideo propioen ekoizpenean ari dira jatorriz idatzizko medioak direnak, oso garbi izan gabe idatzizko albistearen eta ikus-entzunezkoaren artean egon behar den harremana. Kontsumo-joerak aldatzen doazen heinean, esperimentazio-fasean murgildu dira baita egunkariak ere, euren edizio digitaletan. Bizirauteko erronka ote da ikus-entzunezkotze propioa gauzatzea? Galdera horri erantzun ahal izateko, ezinbestekoa da jakitea egunkari horien bideogintza nolakoa den eta zein eratako albisteetan ari diren ikus-entzunezkotzen.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherUEUes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectkomunikabideakes
dc.subjectbideo-kazetaritzaes
dc.subjectikus-entzunezkotzeaes
dc.subjectidatzizko albisteak.es
dc.titleIdatzizko albisteen ikusentzunezkotzea. "Wall Street Journal", "New York Times", "El Pais", "Ara", "El Correo", "Berria", "Argia" eta "Goiena" aztergaies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.relation.publisherversionhttp://www.uztaro.eus/artikulua/122/idatzizko-albisteen-ikusentzunezkotzea-wall-street-journal-new-york-times-el-pais-ara-elcorreo-berria-argia-eta-goiena-aztergai/1579es
dc.departamentoesComunicación audiovisual y publicidades_ES
dc.departamentoeuIkus-entzunezko komunikazioa eta publizitateaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record