Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "BILBOKO HEZKUNTZA F."
Now showing items 21-40 of 191
-
Bertso-eskolak, nerabezaroan hezteko espazio gisa
Navarro Ugarteburu, Garazi (2021-02-12)[EU] Gizarte Hezkuntzaren jardun-eremuak zabaltzea eta hezkuntza ez arautuko zenbait eremu aisialdi hezitzailearen norantzan kokatzea beharrezko dugu. Ikerketa honen ardatza Euskal Herriko bertso-eskolak dira, eta hauek ... -
Beste hizkuntza eta gizarte batzuk eskolan: Alkira oin-puntetan
Hormaetxe Zarraga, Ainhoa (2020-11-12)[EU] Gradu Amaierako Lan honetan hezkuntza munduan aurkitzen den aniztasunaren ildoa jarraituz, hizkuntza eta kulturaren garrantzia aztertuko dira. Halaber, gaian sakontzeko, egungo errealitatearen berri emango ... -
La biblioteca escolar como factor de compensación
Zabala Amarika, Javier (2021-02-12)[ES] Las desigualdades sociales existentes en nuestra sociedad también se reproducen en el sistema educativo. Las bibliotecas escolares pueden favorecer y ayudar a los miembros más vulnerables de la comunidad educativa a ... -
Biblioterapia aplicada a personas en situación de drogodependencia
Gallego Liberal, Jose María (2020-02-20)[ES] En este Trabajo de Fin de Grado se realiza una investigación bibliográfica acerca de la Biblioterapia, recorriendo su historia, analizando los beneficios de la lectura desde dos perspectivas, una desde la óptica ... -
Bienestar emocional del profesorado de Educación Primaria: incidencia del síndrome de burnout y detección de variables influyentes
Martínez Sainz, Estibaliz (2024-05-08)[ES] La literatura científica sobre la prevalencia e incidencia del síndrome de burnout en docentes es escasa y contradictoria. Por tanto, el propósito del presente estudio consiste en evaluar el nivel de burnout en el ... -
Bikien eskolatzea: ikasgela berean ala ikasgela desberdinetan?
Pecoraro Mariñelarena, Naia (2022-01-18)[EU] Gaur egun, gero eta biki gehiago eskolatzen dira euskal ikastetxeetan. Horrenbestez, gero eta guraso eta hezitzaile gehiagok bikiak nola eskolatu erabakiari aurre egiten diote. Horren aurrean, bi aukera daude: bikiak ... -
Blogak eskola-liburutegietan: baliabide oparoa hezkuntza komunitatearentzat.
Castro Elcoro, Ane (2021-11-26)[EUS] Lan honen xedea Extremaduran (Espainian) egindako eskola-liburutegi blogen ikerketa EAEko eskola-liburutegi blogekin erreproduzitzea izan da, gure Erkidegokoen errealitatea aztertzeko eta Extremadurako ikerketako ... -
Boxeo herrikoi taldeek komunitatean duten rola eta parte hartzaileengan duten eraginaren azterketa: Pisako Palestra Popolare La Fontinako eta Bilboko Sanifight boxeo taldeen kasuak
Bustamante Etxezarreta, Irati (2022-01-18)[EU] Gizarte Hezkuntza Graduko ikerketa honen helburuak boxeo herrikoi taldeek komunitatean duten rola zein den aztertzea eta bertan parte hartzen duten pertsonengan duten eragina ikertzea da. Azterketa, Pisako (Italia) ... -
Boxeoa zahartze aktiboa lantzeko bide
Pérez Ortiz, Gorane (2022-01-18)[EUS] Lan honetan, adineko pertsonei zuzendutako kirol proiektu bat aurkezten da. Bertan, zahartze aktiboa bultzatzeko eta horrekin bat datozen alderdiak hobetzeko boxeo tailerra proposatzen da. Modu horretan, batik bat ... -
Bullying-aren prebentzioa Lehen Hezkuntzan: hezkuntza emozionala eta balioen lanketa
Seoane Martín, Olatz (2021-02-17)[EU] Bullying-a beti existitu den fenomenoa bada ere, azken hamarkadan kasuen kopurua eta horien intentsitatea handitu egin da. Hori dela eta, eskola-jazarpena errotik desagertaraztea egungo hezkuntza-sistemak duen erronka ... -
¿Cómo aborda la educación emocional el profesorado de Educación Infantil en nuestro entorno más cercano?
Rueda Castañares, Janire (2023-02-20)[ES] La educación emocional es una disciplina en constante evolución, pero a la que, a día de hoy, aún no se le otorga la importancia que realmente posee en Educación Infantil. Por ello, este trabajo persigue el objetivo ... -
¿Cómo contar un cuento? Qué tener en cuenta y la realidad escolar
Anta Ramos, Nuria (2022-01-18)[ES] Cuando se habla de la importancia de los cuentos en la etapa educativa de Educación Infantil, también es esencial el cómo se leen esos cuentos. Las investigaciones sobre cómo se realizan estas narraciones en las aulas ... -
Creación de un álbum ilustrado para favorecer la alfabetización visual en la etapa infantil: El cuento que te lee la mente
Villar Santos, Roberto (2022-01-18)[ES] El siguiente trabajo pretende crear un álbum ilustrado que sirva para favorecer la alfabetización visual en el alumnado infantil, a través de la creación de asociaciones formales entre las imágenes del álbum y ... -
El cuento como herramienta pedagógica en educación infantil: una guía para el profesorado
Rodríguez Zorrilla, Aitana (2024-05-08)[ES] El cuento infantil es uno de los recursos educativos más adecuados en la etapa de Educación Infantil, debido a su valor pedagógico. Sin embargo, varios autores evidencian que a menudo, al profesorado carece de formación ... -
Dafne, Perséfone y Filomela: Intervención didáctica sobre mitología griega en Educación Primaria desde una perspectiva de género y visual
Uriarte Fernández, Lucía (2022-01-18)[ES] Dado que la mitología griega es una base primordial de la cultura occidental, muchos mitos se han actualizado en forma de producciones artísticas, literarias, cinematográficas, incluso en objetos de consumo, llegando ... -
Design and implementation of a lesson using augmented reality to teach social science in a primary clil classroom context
Núñez García, Irene (2023-02-20)[EN] Learning content through a second language is a challenging task for students and teachers. Information and communication technologies such as Augmented Reality (AR) provide means to facilitate learning. The main goal ... -
Design and implementation of an augmented reality story to learn english in Primary Education
Rendo Echevarría, Leire (2023-02-20)[EN] The objective of the current study has been to analyse the impact of the Augmented Reality (AR) emerging technology on English language learning in a group of 6th grade students of Primary Education. For this purpose, ... -
Detección de estrategias educativas de empoderamiento de niñas en el aula de educación primaria en asignaturas STEM (CTIM)
Camarón Pacheco, María (2021-02-12)[ES] En la actualidad, la proporción de mujeres que se dedican al ámbito científico – tecnológico es menor que la de los hombres que lo hacen. Este trabajo se centra en detectar qué estrategias docentes se utilizan en las ... -
Deustualdeko auzoetan aisialdiko elkarteek egiten duten lanaren analisia: etorkinen inklusiorako begirada bat
Malave Bravo, Izaskun (2022-01-18)[EU] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Deustualdeko auzoetan aisialdia bideratzen dutenen lanaren eta erabiltzen dituzten errekurtso desberdinen analisia egitea da, zehazki etorkinekiko inklusioari dagokionez. ... -
Dibertsitate familiarraren trataera berritzailea Lehen Hezkuntzan
Sánchez Estévez, Alba (2021-02-12)[EU] Azkenengo hamarkadetan gizarteak aldaketa handiak izan ditu, batez ere familiaren esparruan. Gaur egun, familia eredu desberdin ugari aurkitzen dira eta ikasleak hauek ezagutzea eta errespetatzea beharrezkoa da; izan ...