Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "Grado en Educación Infantil"
Now showing items 21-40 of 67
-
Etxetik sustatzen den irakurzaletasuna
Onaindia Goienetxea, Olatz (2015-01-16)EUSKARA LABURPENA: Irakurketa bizitza osoan zehar gizakiak jorratu beharko duen prozesu konplexua da. Irakurketarekiko lehen harremanak txikitatik eta familia giroan hasten direla kontuan izanik, hizkuntza idatziaren ... -
Euskal mitologiaren lanketa haur hezkuntzako 2. zikloan: Lea-Artibaiko ikastetxeetako errealitatetik abiatuz, proposamen sorta baterantz
Plaza Chopitea, Jone (2016-12-29)[EUS] Lan honen helburua Haur Hezkuntzako 2. zikloan euskal mitologiaren gaiak zer-nolako lekua duen ikustea da. Horretarako, Lea-Artibaiko (Bizkaia) hiru ikastetxetan bildu da informazioa eta lau eremu zehatz hartu dira ... -
Euskararen erabilera haur hezkuntzako gela batean: joerak eta aldagaiak
Gana Dañobeitia, Ainhoa (2016-03-16)[eus] Azken urteetan euskararen ezagutza handiagotzen ari bada ere, erabilera gero eta murritzagoa da bai gizartean, bai eskolan. Lan honetan, D ereduko eskola bateko Haur Hezkuntzako 5 urteko gelako hizkuntza-erabilera ... -
Familia eredu berriak haur hezkuntzan. Ikastetxe konfesional baten analisia.
Abel Martín, Tania (2015-01-16)[eus] Gradu Amaierako Lan honek Haur Hezkuntzako etapan familia aniztasunari ematen zaion trataera aztertzea du helburu. Horretarako Bilboko Elizbarrutiko ikastetxe zehatz batean kasu ikerketa bat egitea erabaki da. ... -
Familia y Escuela. Encuesta de participación en un centro concertado de clase media
Domínguez Bote, Sandra (2016-03-16)[es] El presente trabajo se ha realizado con el propósito de conocer mejor una de las realidades del ámbito educativo: la participación de las familias en los centros escolares. Para ello, nos hemos centrado en las relaciones ... -
Familien parte hartea Haur Hezkuntzan
Villegas Pérez, Ane (2016-03-16)[EUS] Gradu Amaierako Lan honek eskola inklusibo batean familiek duten parte hartzea aztertzea du helburu, Haur Hezkuntzako etapara mugatuz. Horretarako Bilboko Ikastola zehatz batean ikerketa bat egitea erabaki da. ... -
Gaur egungo haurrentzako ipuinen ilustrazioak. Genero ikuspegitik begirada bat
Ugarte Elosegui, Itziar (2015-01-19)[EUS] Ipuinak haurren egunerokotasunean erabiliak diren baliabideak dira eta hauen funtzio hezitzailea ukaezina da. Hala ere, genero berdintasunari dagokionez, ipuinek eta bertako irudien funtzioa eztabaidagarri bihurtzen ... -
Generoaren Trataera Ikonografikoa eta Idatzikoa “Urtxintxa 4 Urte” Testuliburuan
Ibarrondo Torres, Carolina (2015-01-19)Gradu amaierako lan honetan, “Utxintxa 4 urte” testuliburuaren azterketa egin da. Ikerketaren helburua: generoaren trataera ikertzea testuliburuko ikonografian eta idatzizkoan. Alde batetik, Haur Hezkuntzako testuliburuetan, ... -
Gizarte-elkarrekintza eta harreman beharrizanak irakaste-ikaste prozesuetan Haur Hezkuntzan
Ortega Guerra, Carolina (2015-01-19)LABURPENA: Lan hau esku-hartzearen alorrean kokatzen da: harreman beharrizanen inguruko diagnostiko bat aurkezten da. Honen helburua da Haur Hezkuntzako 3 urteko gelan edukiak irakasteko eta ikasteko antolatzen den ... -
Hasierako alfabetatzea: Hizkuntza idatziaren zailtasunak eta arazoak
Barragán Martínez, Sheila (2015-01-19)Haur batzuek hasierako alfabetatzean, hizkuntza idatziarekin zenbait arazo izaten dituzte. Arazo horiek, normalean, ikaskuntza prozesuaren baitan dauden akatsak izaten dira, baina batzuetan hizkuntza trastorno baten ... -
Haur sexualitatea eta hezkuntza sexuala haur hezkuntzako bigarren zikloan lantzearen interesa
Caballo Martín, Sara (2016-12-29)[EU] Haur Hezkuntzako bigarren zikloko haurrak (3-6 urte) sexualak dira, baina haien sexualitatearen inguruko ikerketa gutxi dago. Horregatik lan honen bidez horretan sakondu nahi izan da, ikerketa kualitatiboa eginez. ... -
Hezkuntza-praktika alternatiboen azterketa eta hedapena: Norvegiako esperientzia
San Martín Frutos, María (2016-03-16)[eus] Lan honen helburua Norvegiako haur eskola baten hezkuntza-praktiken proiektu esku-hartzailea egitea izan da. Horretarako, euren metodologia alternatiboaren ezaugarriak aztertu dira, hezkuntzaren alorrean egin litezkeen ... -
Hizkuntza idatziaren i(ra)kaskuntza Urtxintxa metodoari jarraituz
Bergara Garrido, Erika (2015-01-19)Lan hau, Ikastolen Elkarteak sortutako Urtxintxa metodoaren 5 urteko irakaslearen gidaliburuen idazten eta irakurtzen irakasteko atalaren analisian oinarritzen da. Proiektu hau ikuspegi konstruktibista batetik eratu da, ... -
Howard Gadnerren adimen anitzen teoria
Herrero Otxoa, Araitz (2015-01-19)Lan honen helburua , Howard Gardner - rek proposatutako Adimen Anitzen Teoriaren inguruan hausnarketa eta ike rketa egitea izan da , baita hezkuntza eremuan ezartzearen aukera aztertzea ere. Proposamen honek, adimena ... -
Ikas komunitatea haur hezkuntzan: konpetentzien garapena talentuz proiektuan
Joaquín Outeiral, Saray (2016-12-29)[EUS] Ikerketa lan honen helburu nagusia Lekeitioko Eskola Publikoan martxan jarri berria den Talentuz Proiektuaren bitartez, umeen konpetentzien garapena aztertzea izan da. Proiektu honetan, bat egiten dute Ikas Komunitatearen ... -
Ikas-Komunitateak: solasaldi dialogiko literarioak eta irakur-laguna, Etxebarriko Kukullaga eskolan.
Zelaia Txarramendieta, Maitane (2015-01-19)[EUS] Egungo informazioaren gizartean, etengabeko aldaketa sakonak jasaten eta sortzen ditugu, halaber gure gizabanako harremanetan ere. Hala ere, hezkuntzak oraindik ez du aldaketa handirik egin, izan ere, nahiko estatikoa ... -
Ikasgelan gauzatzen diren gatazkaz ohartuz
Ormaza Sastre, Alazne (2015-01-19)Laburpena: Bost urteko gela batean burututako ikerketa lan honen bidez, gure inguruko eskoletan ohikoa den egoera aztertu nahi da. Hots, eskoletan ematen diren gatazka egoerak, hain zuzen ere. Gainera, argi izan behar dugu ... -
Irakaslearen esku hartzea psikomotrizitate saioan
Díez González, Oihane (2016-03-16)[eus] Bernard Aucouturier pedagogoak sortutako praktika psikomotorrak, bide motrizetik abiatuta, haurraren heltze psikologikoa helburu duen metodoa da. Haurra bere garapenean ulertu eta lagundu ahal izateko psikomotrizitatearen ... -
Irakaslearen ikuspegi psikopedagogikoaren eragina idazketa prozesuaren hastapenetan: Avellaneda, Etorkizuna eta Eguzkibegi ikastetxeetako kasuen azterketa
Olaeta López, Maider (2015-01-19)EUSKARA LABURPENA:Haurrek hizkuntza idatzia nola barneratzen duten eta irakasteko metodorik egokiena zein izan daitekeen inguruko eztabaida egon izan da aspalditik. Gai horri buruz, haurrek idazketaz egiten duten jabekuntza ... -
Irakasleen jardun praktika genero estereotipoen aurrean
Bas Cilonizaurrecoechea, Irati (2016-03-16)[EUS] Lan honekin bilatu nahi izan dugun helburu nagusia irakasleek generoaren berdintasunean oinarritzen duten bere jardun praktika ezagutzea izan da. Horretarako, hainbat adituren hitzak kontuan izanik, eskolek eta bertako ...