Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "Grado en Educación Infantil"
Now showing items 41-60 of 67
-
Irakurketaren onurak eta irakurzaletasuna sustatzeko jarduera eraginkorrak
Pastor Bermejo, Maialen (2015-01-19)Laburpena. Lan honek irakurzaletasunak eskola haurrari eskaintzen dizkion onurak zeintzuk diren zehazten du, eta azken urteotan eskoletan irakurzaletasuna sustatzeko gauzatu izan diren jarduera eraginkorrenetariko batzuk ... -
Irakurzaletasuna Sustatzeko Teknikak: Esperientziak Haur eta Lehen Hezkuntzan
Laka Garamendi, Olatz (2015-01-19)Eskola garaian dauden haurrengan irakurketak duen garrantzia ikusita, eskola eremuan irakurzaletasuna sustatzeko teknika ezberdinak eraman izan dira aurrera urteen joanean. Gaur egun, ordea, eskolan gero eta presentzia ... -
Irlanda eta Euskal Herriko irakaskuntza-ikaskuntza prozesuen azterketa IKTen bitartez
Cortázar Santamaría, Ane (2016-12-29)[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan, batetik, Irlanda eta Euskal Herriko ikastetxe biren hezkuntza metodologia ezberdinen azterketa gauzatu da, horretarako bideoen bidezko analisia erabiliz. Bestetik, Irlandako hezkuntza ... -
Irteerak ikaskuntza baliabide bezala: Armañon Interpretazio Zentroa
Ortiz Fernández, Haizea (2016-03-16)[eus] Haur Hezkuntzan zientziaren ikaskuntzarako baliabide aberasgarrienetako bat irteerak dira, hauek beharrezkoak baitira haurraren garapen integralerako. Horretarako, irteerak eskolaren parte izan behar dute eta irakasleek ... -
Itinerarios, del espacio al plano. Descubriendo el camino de la escuela al metro.
Garín Graciano, Jennifer (2015-01-19)Resumen: Este Trabajo de Fin de Grado tiene como objeto de estudio los recorridos en el espacio a través de su representación en el plano. Presentamos una propuesta educativa basada en los principios de la enseñanza ... -
Jarduera Autonomoa: 2 urteko gelan
Belasko Txertudi, Maitane (2015-01-19)Laburpena: Emmi-Pikler eta Pikler-Lóczy Institutuaren hezkuntza eredu arrakastatsua oinarritzat harturik, 2 urteko haurren jarduera autonomoaren bilakaera behatu da. Jarduera autonomoari lekua eskaintzen ez zitzaion ... -
Joko Sortzailea haur hezkuntzan: DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek, prozesu sortzailearen bidez sortutako Haur Hezkuntzarako jokoa
Jiménez Litago, Leire (2016-03-16)[eus] Lan honen ikerkuntza gaia sormena da. Ibilbide honetan, sormena ardatz eta oinarri hartuz, DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek Haur Hezkuntzako umeentzat bideratutako Formak jokoa asmatu dute. Bi erronka nagusi izan ... -
El juego en la educación infantil: cómo y por qué cambian las preferencias lúdicas
Setién Barreras, Ziortza (2016-03-16)[ES] El interés por conocer la cultura lúdica de los niños y niñas de E. Infantil y los posibles cambios que en ella se han producido nos ha llevado a realizar 100 entrevistas sobre las preferencias lúdicas y algunas ... -
Konfiantzaren Pedagogia proiektuko eskola eta familiaren arteko komunikazioa
Goitia Atxabal, Larraitz (2016-03-16)[eus] Lan honen helburua, Bizkaiko Ikastola batek, bi urte aurrerago jarritako metodologia berritzaile baten diagnostiko partziala burutzea izan da. Metodologiak ezarritako printzipio guztietatik, “Ikastola, familiarekin ... -
Literatura infantil y juvenil: cuentos de hoy, estereotipos de siempre
Antón Vázquez, Iratxe (2017-01-09)[ES] La Literatura Infantil y Juvenil, como agente de socialización de primer orden, reproduce las pautas culturales, costumbres, comportamientos y estereotipos presentes en todas las sociedades. A partir de la crítica ... -
La magia de sentir y pensar: la inteligencia emocional a través del cuento en educación infantil
Salán de Paz, Lea (2017-01-09)[ES] La inteligencia emocional es hoy una materia imprescindible en la sociedad y por ende también en las instituciones educativas. Este trabajo trata de valorar la presencia de ésta en los colegios, específicamente ... -
Maitasunean eta errespetuan hezten: 0-3 urte bitartekoen harmonia
Erice Olaizola, Ane (2015-01-19)LABURPENA: Aurrerapen zientifikoek aurrera egin ahala, lehen haurtzarorako begirada eraldatu egin da, bereziki garapen motorraren alorrean. Haurtxoa izaki pasibo bezala ikusten zuten ikuskerek, subjektuaren konpetentzia ... -
Matematika eta Artea: Cosmología acrobática - Daniel Tamayo
Sarriegi Otadui, Arrate (2016-03-16)[EUS] Haur Hezkuntzan beharrezkoa da ikasketa prozesuari zentzua ematea, bereziki abstraktuagoak diren edukiei. Historian zehar izan duten loturagatik aproposa gerta daiteke matematika arte munduarekin eta arte munduko ... -
Matematikaz jolasean jarrera egokiak sendotzen
Sagarna Iturraspe, Irantzu (2017-01-09)[EUS] Gradu amaierako lan honetan, hezkuntzan jolasa erreminta sendoa dela frogatzeko aukera izan dugu. Jolasean, umea ondo sentitzen denez, jarrera ezegokiak alda eta zuzenak indartu daitezke. Gainera, jokoek pentsamendu ... -
El mito en el aula de Educación Infantil: Perseo y la Gorgona Medusa.
Goicoechea Rivas, Raquel (2016-03-16)[es] En la etapa de Educación Infantil, el mito cumple una función esencial, colaborando en el desarrollo del intertexto del niño, pues es una de las bases de la cultura occidental y su conocimiento es vital para la ... -
Musika Haur Hezkuntzan: talde ekimenerako bidea
Iturrospe Guillen, Mireia (2017-01-09)[EUS] Lan honetan, Elorrioko Txintxirri Ikastolako Haur Hezkuntzan aurrera eraman den musika esku hartze bat aurkezten da. Ikastetxean, etapa honetan planteatzen ari diren berrikuntza prozesua eta gelako errealitate konkretua ... -
Ondarroako haurren jariotasuna eta lexikoaren azterketa
Goitia Azpiri, Naia (2016-03-16)[eus] Jakina da eskolan arrakasta izateko hizkuntzaren erabilera aldagai garrantzitsua dela. Hori horrela, lan honetan 4-7 urte bitarteko hamabi neska mutilen jariotasuna eta lexikoaren ezagutza aztertzen dira. Betiere, ... -
Pikler Lóczy ereduaren kalitatezko harremanak. Pixoihalaren aldaketaren behaketa urte bateko gelan
Muguruza Bartolome, Ane (2017-01-09)[EUS] Pixoihalaren aldaketan hezitzailea eta umearen arteko komunikazioa nola ematen den aztertzea izan da lan honen helburua. Pikler-Lóczy eredua oinarri hartuta Abusu Ikastolako gela bateko umea eta hezitzailearen arteko ... -
Las reescrituras de los cuentos populares en la literatura infantil y juvenil
Matas García, Saray (2017-01-09)[ES] La reescritura de los cuentos populares es una práctica frecuente que ha facilitado que estos cuentos perduren a través del tiempo y cobren un mayor protagonismo en la Literatura Infantil y Juvenil. En este trabajo ... -
Las relaciones intertextuales en la literatura infantil y juvenil
Antolín García, Leire (2017-01-09)[ES] La intertextualidad pone de manifiesto la existencia de relaciones establecidas entre diferentes textos. Este concepto hoy en día es fundamental para entender la formación literaria de los alumnos en Educación Infantil, ...