Browsing Material Docente-Facultad de Farmacia by Title
Now showing items 11-25 of 25
-
Dieta berdeari eutsiz. Dietetika Orokorra eta Aplikatua
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-09-27)Ikasleek Dietista-Nutrizionista kontsulta bateko kasu erreal baten azterketa egin behar dute. Neska nerabe bat bere amarekin dietista-nutrizionista baten kontsultara doa, neska dieta barazkijale bat jarraitzeko asmotan ... -
Elikagaien barru-barruko egitura
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-14)Baliabidearen bidez, ikasleek elikatzeko jaten duguna, hau da, gure dietaren osagaiak, elikagaietan presente dauden espezie kimikoak edo beraien nahasteak besterik ez direla ikasteko proposatzen da. Hooregatik hauen oinarri ... -
¿Estoy realmente tomando lo que me ha prescrito el médico?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-11)La Química Analítica en el Grado de Farmacia tiene como principal objetivo la resolución teórica y práctica de problemas analíticos relacionados con el ámbito farmacéutico. Para ello, el alumnado debe conocer todas las ... -
-
Gestión, Planificación, Legislación y Deontología
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-25)En esta asignatura, el alumnado deberá aplicar diferentes conceptos necesarios para gestionar eficientemente la oficina de farmacia. Para ello, trabajará diferentes conceptos relaccionados con el marketing, la contabilidad, ... -
Giza Nutrizioa
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-12-12)Bi izango dira ikasleek ardatz modura Giza Nutrizioko iraskasgaia garatzeko erbiliko dituzten arazoak: ZER EGITEN DU ORGANISMOAK JANDAKOAREKIN? ZERGATIK ETA ZERTARAKO BEHAR DU GURE GORPUTZAK ENERGIA? -
Gradu Amaierako Lanean zeharkako gaitasunak lankidetza-dinamiken bidez garatzeko eta era jarraituan ebaluatzeko gida
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)Hezkuntza Berrikuntzarako Proiektu baten barruan burututako esperientziaren emaitza da argitalpen hau. Delako proiektua Euskal Herriko Unibertsitate Publikoaren (UPV/EHU) Hezkuntzarako Laguntza Zerbitzuak finantzatu zuen. ... -
Guía para el desarrollo y evaluación continua de las competencias transversales en el Trabajo de Fin de Grado mediante dinámicas colaborativas
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)La presente publicación es el resultado de la experiencia llevada a cabo en el marco de un Proyecto de Innovación Educativa financiado por el Servicio de Asesoramiento Educativo de la Universidad Pública del País Vasco ... -
Kimika Ez-organikoaren sarrera
(2014-11-12)Kimika Ez-Organikoaren sarrera: egitura atomikoa, lotura kimikoa (molekuletan eta solidoetan)eta kohesio-indarrak -
Kimika Ez-Organikoaren sarrera: laborategiko praktikak
(2014-11-13)[EUS] Hamahiru laborategiko praktika daude bilduta, Kimika Ez-Organikoaren sarrerari dagozkiolarik. Hots, saio esperimentalak egiteko gidoiak daude bilduta, eta gero, ikasleek egin beharreko txostena. -
Legislación y Deontología - Aprendizaje Basado en Problemas
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-11-04)El objetivo general de la asignatura Legislación y Deontología es que el alumnado conozca e interprete los aspectos de la legislación sanitaria que tienen implicación directa en el área farmacéutica. Las distintas actividades ... -
Nola elikatuko gara 20 urte barru?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-12-21)Elikagaien industrian produktu kimikoak erabiltzen hasi zirenetik, merkatuetan punta-puntako produktuak garatu nahi dira, bizi kalitatea hobetzeko eta gaixotasunak prebenitzeko. Gaur egun, elikagaien ekoizpen eta ikerkuntzaren ... -
¿Será Bilbao capaz de albergar los JJ.OO de 2032?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2016-12-23)El Ayuntamiento de Bilbao pretende presentar su candidatura a los Juegos Olímpicos de 2032. Su deseo es que el estuario del Nerbioi-Ibaizabal sea uno de los ejes para la celebración de pruebas olímpicas, como la modalidad ... -
¿Todos los vinos se hacen igual?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-22)En este recurso se describe el proyecto de aprendizaje basado en proyectos utilizado en Enología, asignatura de tercer curso del Grado en Ciencia y Tecnología de los alimentos. El proyecto constituye, con diferencia, la ... -
Zer egin dezakegu Michelin green izateko?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-06-30)Baliabide honetan Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (PBL) metodologiaren aplikazio bat aurkezten da. Metodologia hori Ingurumen Zientzietako Graduko Ingurumen Kutsaduraren Tratamendua irakasgaian ezarri da. ...