Show simple item record

dc.contributor.advisorIzaguirre Olaizola, Julen
dc.contributor.authorElosua Elustondo, Naiara
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2019-06-07T13:57:10Z
dc.date.available2019-06-07T13:57:10Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/33151
dc.description.abstractAzken urteotan kontsumo patroi edota ohiturak aldatu egin dira eta gaur egungo kontsumitzaileek jarrera arduratsuago bat dute elikagaiak erosi eta kontsumitzerako orduan. Ondorioz, hainbat banaketa enpresek egungo kontsumo eredu berrietara egokitzeko helburuarekin, euren lehia estrategia aldatu dute. Estrategia errotik aldatu duten enpresetako bat Eroski izan da, non, kostu baxuen bidez lehiatzetik desberdintze estrategia izatera pasatu den, estrategia berri honetan bertako produktuek garrantzi handia dutelarik. Ikerketa lan honen helburu nagusia, beraz, produktu lokal hauek enpresa baten Lehia Abantaila Iraunkorrean (LAI) duten papera zein den jakitea da, honi erantzuna eman aurretik beste aspektu bazuk ikertu direlarik (estrategiaren testuingurua, banakuntza sektorearen bilakaera, etnozentrismoa eta honek kontsumitzaileen erosketa jarreran duen eragina, etab.).es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectbertako produktuen papera
dc.subjectEroski
dc.titleBertako produktuen papera enpresa baten Lehia Abantaila Iraunkorrean (LAI): Eroski kasuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-09-24T08:42:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, la autora
dc.identifier.gaurregister91927-707714-11
dc.identifier.gaurassign52145-707714


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record