(2017) 22 Liburuki. 42 Zenbakia;;(2017) Volumen 22. Número 42: Recent submissions
Now showing items 9-11 of 11
-
Berrikuntza eta egokitzapen estrategikoa konbergentzia-eremuan: Euskal Autonomia Erkidegoko informazio-enpresen erantzuna
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)Multi-platform production routines and media convergence tendencies generate intricate changes in the media companies and groups. In this context, the article explains the advancements on the subject of convergence experienced ... -
Análisis de Twitter como fuente, recurso de interacción y medio de difusión para los periodistas vascos
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)El objetivo del presente estudio es descubrir el valor, la influencia y el uso de la red social Twitter como herramienta periodística entre los profesionales vascos de la comunicación. Se ha analizado el uso de Twitter por ... -
The smart city apps as the core of place branding strategy: a comparative analysis of innovation cases
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)The phenomenon of the smart cities represents the logical and natural development of traditional cities due to the improvement of communication technologies applied to the services they provide on daily operating processes. ...