Show simple item record

dc.contributor.authorGamito Gómez, Rakel ORCID
dc.contributor.authorAristizabal Llorente, María Pilar ORCID
dc.contributor.authorVizcarra Morales, María Teresa ORCID
dc.date.accessioned2022-02-14T12:26:04Z
dc.date.available2022-02-14T12:26:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationUztaro. Giza eta gizarte-zientzien aldizkaria 108 : 5-26 (2019)es_ES
dc.identifier.issn1130-5738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55479
dc.description.abstract[EUS] Egun, Internet eta online egotearen beharra bizitzaren parte dira. Ondorioz, gaitasun digitala gero eta garrantzitsuagoa da eta sarearen erabilera segurua bermatzen duten estrategiak garatzea gizarte digitalaren erronka nagusia. Horregatik, azken hamarkadetan teknologia hezkuntza-esparruan txertatzeko zenbait IKT-politika, programa eta lege definitu dira. Hala ere, oraindik, Euskal Autonomia Erkidegoko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculumetik kanpo daude DIGCOMP markoak segurtasun-arloan ezartzen dituen gaitasunen bat edo beste. Gabezia hori konpentsatu nahian, lanak jasotzen du Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailako ikasleekin Interneten erabilera arduratsua lantzeko formazio-ekintzaren diseinua eta balorazioa. Emaitzak positiboak izan dira eta azpimarratzen dute funtsezkoa dela hezkuntza-eremuan Interneten erabilera seguruari buruz hausnartzea, txikitatik eta modu aktiboan.es_ES
dc.description.abstract[EN] Currently, Internet and the need for online presence are part of life. Digital competence therefore is becoming increasingly important and that is why developing strategies to ensure the safe use of the network is the main challenge of digital society. For this reason, ICT policies, programs and laws have been defined over the last decades to incorporate technology in education. However, the Basque Country´s Basic Education curriculum doesn´t aim some capacities that DIGCOMP framework establishes about security. To offset this disadvantage, the work includes the design and evaluation of a formative action for responsible use of the Internet in Primary Education 4th, 5th and 6th grades. The results have been positive and have proved the need to work on digital education in a participatory way.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherUdako Euskal Unibertsitateaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectInternetes_ES
dc.subjectarriskuaes_ES
dc.subjectsegurtasunaes_ES
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectriskes_ES
dc.subjectsecurityes_ES
dc.subjectprimary educationes_ES
dc.titleLehen Hezkuntzan Interneten erabilera arduratsua lantzeko formazio-ekintzaes_ES
dc.title.alternativeFormative action for the responsible use of the Internet in Primary Schooles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttps://www.uztaro.eus/artikulua/148/lehen-hezkuntzan-interneten-erabilera-arduratsua-lantzeko-formazio-ekintza/1856es_ES
dc.relation.publisherversionhttps://www.uztaro.eus/download/artikulua/5_28.Hezkuntza.Uztaro108.pdf?pdf=artikulu_pdf_deskargaes_ES
dc.identifier.doi10.26876/uztaro.108.2019.1
dc.departamentoesDidáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporales_ES
dc.departamentoeuMusika, plastika eta gorputz adierazpidearen didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record