Show simple item record

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCID
dc.contributor.authorMujika Aurkia, Gaizka
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. GIPUZKOAKO ATALA
dc.contributor.otherFACULTAD DE ECONOMÍA Y EMPRESA. SECCIÓN GIPUZKOA
dc.date.accessioned2023-04-18T14:45:00Z
dc.date.available2023-04-18T14:45:00Z
dc.date.issued2023-04-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60782
dc.description.abstractAzokak, merkatua eta lehia ikertzea, ospea eta markaren irudia sortzea, nobedadeak aurkeztea, erakustaldiak eta promozioak egitea, bezero potentzialekin harremanetan jartzea eta baita kontratuak ixtea helburu duten marketin-jarduera anitz garatzeko aparteko plataforma bat dira. Formatu, eremu geografiko eta presentzialtasunaren aldetik mota desberdinetako azokak aurki ditzakegu eta hiru dira azoketako parte hartzaile nagusiak: Antolatzailea, erakuslea eta bisitaria. Bestalde, industria sektoreak ezaugarri espezifikoak ditu eta bertako bezeroen portaera kontsumo merkatukoekin alderatuta desberdina da. Gradu amaierako lan honetan, azokek industria merkatuan duten potentziala aztertu eta enpresa erakusleek arrakasta izateko jarraitu beharreko pausuak azalduko dira. Zati teorikoaz gain, lan honetan enpresa erakusle ezberdinen ikuspuntuak ere aztertu nahi dira, horretarako, BIEMH-eko parte hartzaileekin harremanetan jarriz eta bertan bizitutakoarekin ikuspegi praktikoagoa emanez.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMerkataritza azokak marketineko tresna gisa industria alorreanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-09-26T09:00:48Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, el autor
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresas
dc.identifier.gaurregister127953-913603-11
dc.identifier.gaurassign128122-913603


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record