Show simple item record

dc.contributor.advisorSerrano Mariezkurrena, Amaia
dc.contributor.authorAltuna Etxabe, Amaia
dc.date.accessioned2024-09-11T12:17:35Z
dc.date.available2024-09-11T12:17:35Z
dc.date.issued2024-07
dc.date.submitted2024-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/69465
dc.description.abstract[EU] Ikerketa honetan, 10-12 urte bitarteko haurrek irakurtzen dituzten liburuetan gizonen eta emakumeen pertsonaiak aztertu dira. Modu honetara, liburu horiek ea genero estereotipoak erreproduzitzen dituzten ikertu da. Horretaz gain, adin tarte honetan, liburuen aukeraketara zein bitartekariren bidez heldu diren jakin eta erreferentziazkoak diren bitartekariak identifikatu dira. Horretarako, erabili den ikerkuntza metodoa kualitatiboa izan da; eskola publiko bateko 98 haur izan dira parte hartzaileak eta horietatik gehien errepikatu diren 17 liburuen genero irakurketa egin da. Azkenik, datuak aztertu, interpretatu eta ondorioak atera dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este estudio ha evaluado las representaciones de hombres y mujeres en los libros leídos por niñxs de 10 a 12 años, con el objetivo de investigar la presencia de estereotipos de género. Además, en esta franja de edad se han identificado los mediadores de referencia que han accedido a la selección de los libros. Para ello, el método de investigación utilizado ha sido cualitativo, con la participación de 98 niños de una escuela pública y realizando una lectura de los 17 libros citados por 34 niñxs. Finalmente, se analizaron e interpretaron los datos recopilados, llegando a conclusiones.es_ES
dc.description.abstract[EN] This study examines the portrayal of male and female characters in books read by children aged 10 to 12 to investigate whether these books reproduce gender stereotypes. Additionally, in this age group, the key mediators who influenced the selection of books were identified.. The research method used is qualitative, involving 98 children from a public school and analyzing the 17 books mentioned by 34 of these children. Finally, the data have been analyzed and interpreted, and conclusions have been drawn.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectbitartekariakes_ES
dc.subjectgenero estereotipoakes_ES
dc.subjecthaur eta gazte literaturaes_ES
dc.titleLH5-6ko haurren literatur obren aukeraketaren azterketa genero ikuspegitikes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holderCC Atribución 3.0 España*
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC Atribución 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC Atribución 3.0 España