Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Title
Now showing items 339-358 of 501
-
Irakaslegoaren sinesmenak hezkuntza emozionalaren inguruan
(2020-02-20)[EUS] GRAL honen helburu nagusia irakaslegoak hezkuntza emozionalarekiko dituen sinesmenak, hau da, adierazten duen jarrera, eta ezagutzak aztertzea da. Horretarako, irakasle-talde batek irakaslegoak hezkuntza emozionalari ... -
Irakurketa eta irakurzaletasuna lantzeko proposamen bat: "Anbotoko señorie" album ilustratua
(2016-12-29)[EUS] Oso ohikoa da Lehen Hezkuntzako geletan ikasleei ez zaiela irakurtzea gustatzen entzutea. Izan ere, irakurketa, irakurtzea baino haratago doan prozesua da eta horren barruan faktore anitzek eragiten dute; hala nola, ... -
Irakurketaren onurak eta irakurzaletasuna sustatzeko jarduera eraginkorrak
(2015-01-19)Laburpena. Lan honek irakurzaletasunak eskola haurrari eskaintzen dizkion onurak zeintzuk diren zehazten du, eta azken urteotan eskoletan irakurzaletasuna sustatzeko gauzatu izan diren jarduera eraginkorrenetariko batzuk ... -
Irakurzale grina
(2024-05-08)[EU] Hurrengo orrialdeetan, irakurtzeko zaletasuna gutxitzea eragiten duten faktoreak aztertu ditugu. Horretarako, ikerketa bat egin dugu Durangoko ikastetxe bateko ikasle guztiekin, planteatutako helburuari erantzuteko. ... -
Irakurzaletasuna Sustatzeko Teknikak: Esperientziak Haur eta Lehen Hezkuntzan
(2015-01-19)Eskola garaian dauden haurrengan irakurketak duen garrantzia ikusita, eskola eremuan irakurzaletasuna sustatzeko teknika ezberdinak eraman izan dira aurrera urteen joanean. Gaur egun, ordea, eskolan gero eta presentzia ... -
Iraunkortasunerako hezkuntza: Baso Eskolak
(2016-03-16)[eus] Nabarmena da gaur egungo umeen eta naturaren arteko bereizketa, teknologia berriek, familiek edota bizi diren inguruneak sortua, eta baita eskolak ere. Hori dela eta, hezkuntza eta natura uztartzen dituen hezkuntza-eredua ... -
Irlanda eta Euskal Herriko irakaskuntza-ikaskuntza prozesuen azterketa IKTen bitartez
(2016-12-29)[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan, batetik, Irlanda eta Euskal Herriko ikastetxe biren hezkuntza metodologia ezberdinen azterketa gauzatu da, horretarako bideoen bidezko analisia erabiliz. Bestetik, Irlandako hezkuntza ... -
Irteerak ikaskuntza baliabide bezala: Armañon Interpretazio Zentroa
(2016-03-16)[eus] Haur Hezkuntzan zientziaren ikaskuntzarako baliabide aberasgarrienetako bat irteerak dira, hauek beharrezkoak baitira haurraren garapen integralerako. Horretarako, irteerak eskolaren parte izan behar dute eta irakasleek ... -
Irteerak, haur hezkuntzan erabiltzeko baliabide didaktiko aproposak
(2018-03-22)[EUS] Haur Hezkuntzan erabili dezakegun ikaskuntzarako baliabide aberasgarrienetako bat irteerak dira, hauek haurraren garapen globala sustatzen baitute. Hala ere, irteeretan ikaskuntza esanguratsua gertatzeko eta umeen ... -
Irudiekin solasean: edukomunikazioa Lehen Hezkuntzan pentsamendu kritikoa garatzeko
(2019-02-28)[EUS] Irudi eta soinu mediatikoek adierazten dutena baino haratago doazen mezuak daramatzate inplizituki eta edonolako interes politiko, kultural, ekonomiko zein sozialak zabaltzeko diseinatuak daude. Lehen Hezkuntzan mezu ... -
Itinerarios, del espacio al plano. Descubriendo el camino de la escuela al metro.
(2015-01-19)Resumen: Este Trabajo de Fin de Grado tiene como objeto de estudio los recorridos en el espacio a través de su representación en el plano. Presentamos una propuesta educativa basada en los principios de la enseñanza ... -
Jaia prestatu eta matematika ikasi
(2018-03-22)[EU] Lan honen helburu nagusia egunerokotasuneko egoera baten bidez, matematika lantzeko esku-hartzea diseinatzea eta aurrera eramatea da. Beraz, lan honetan esku-hartzearen diseinua, inplementazioa eta horretatik ateratako ... -
Jarduera Autonomoa: 2 urteko gelan
(2015-01-19)Laburpena: Emmi-Pikler eta Pikler-Lóczy Institutuaren hezkuntza eredu arrakastatsua oinarritzat harturik, 2 urteko haurren jarduera autonomoaren bilakaera behatu da. Jarduera autonomoari lekua eskaintzen ez zitzaion ... -
Jazarpen sozialaren eta ahozko jazarpenaren prebentzioa Antzerki Foroa erabiliz: esku-hartze baten proposamena eta inplementazioa
(2024-05-08)[EU] Eskolan, elkarren arteko jazarpena gaur egun ematen den errealitate bat da. Gradu Amaierako Lan honen helburua eskola jazarpenaren prebentziorako esku-hartze bat diseinatzea eta martxan jartzea zen, KIVa programan eta ... -
Joko Sortzailea haur hezkuntzan: DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek, prozesu sortzailearen bidez sortutako Haur Hezkuntzarako jokoa
(2016-03-16)[eus] Lan honen ikerkuntza gaia sormena da. Ibilbide honetan, sormena ardatz eta oinarri hartuz, DBH-ko Marrazketa Teknikoko ikasleek Haur Hezkuntzako umeentzat bideratutako Formak jokoa asmatu dute. Bi erronka nagusi izan ... -
Jolasaren arakatzea eta planteamendua genero-ikuspegitik Haur Hezkuntzako etapan
(2024-05-08)[EU] Gradu Amaierako Lan honek, genero-desberdintasunek sortzen dituzten egoerez kezkatua, Haur Hezkuntzako etapan haurrek aurrera daramaten jolas sinbolikoaren eta generoaren arteko harremana ikertzea izan du helburu. ... -
Jolastokiko errealitatea aztertzen
(2019-02-28)[EUS] Ikerketa honetan jolastokiko errealitatea goitik behera aztertzea izan dugu helburu, espazioa eta espazioaren erabilera, jarduerak, harremanak eta jarrerak aztertuz. Bereziki, Lehen Hezkuntzako ikastetxe jakin bateko ... -
El juego en la educación infantil: cómo y por qué cambian las preferencias lúdicas
(2016-03-16)[ES] El interés por conocer la cultura lúdica de los niños y niñas de E. Infantil y los posibles cambios que en ella se han producido nos ha llevado a realizar 100 entrevistas sobre las preferencias lúdicas y algunas ... -
"Kale berriak": kale hezkuntzaren harreman hezitzaileen bilakaera sare gizartean
(2019-02-28)[EUS] Ikerketa honen bitartez Sare Gizarteak kale hezkuntzaren harremanetan izandako eragina eta testuinguru honetan kale hezitzaileek dituzten erronkak aztertu ziren. Horretarako kale hezkuntzaren eta Sare Gizartearen ... -
Kalitateko hezkuntza goiztiarra: Prest al gaude?
(2021-02-12)[EU] Haur Hezkuntzako lehenengo zikloko eskolatze-tasa (0-3 urte) handiagotzen joan da azken urteetan eta horrek hezkuntza errealitate berri bati erantzuna ematea eskatzen du, bigarren zikloak ez dituen ezaugarri ezberdin ...