Show simple item record

dc.contributor.advisorAldaz Odriozola, Maider
dc.contributor.authorZunzunegui Irure, Joritz
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-12T18:53:48Z
dc.date.available2020-03-12T18:53:48Z
dc.date.issued2020-03-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42185
dc.description.abstractKalitatearen bilakaerak hainbat sektore eta enpresen aldaketa ekarri du. Sektore publikoa eta zehazki administrazio publikoa izan da azken urteotan aldaketa handiak jasan dituen erakundea. Aldaketa horretan, kalitatearen hobekuntzak funtsezko papera izan du. Kalitatea hobetzeko mekanismo bezala sortuak izan ziren zerbitzu-kartak. Zerbitzu-kartak zer diren, ekar ditzaketen onurak eta gaur egungo egoera aztertuko dugu. Egoera aztertzerakoan Gipuzkoatik abiatuta, Zestoako Udalean zentratuko gara.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleZerbitzu-karten erabilera sektore publikoan. Zestoako udalaren kasuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-25T07:54:28Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresas;;Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister97432-802121-10
dc.identifier.gaurassign88340-802121


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record