Browsing (2022) Volumen 34. Número 1 by Title
Now showing items 1-6 of 6
-
Bullying-a Lehen hezkuntzan: fenomenoaren nondik-norakoak, prebentzioa eta probentzioa
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)Bullying-a azken urteotan indar handia hartu duen fenonemoa da, eta bere ondorioak maila guztietan suntsitzaileak dira. Lehen Hezkuntzako azken ikasturteetan hasi ohi den errealitatea izanik, ezinbestekoa da ahalik eta ... -
Gipuzkoako egoitza-harrerako saretik ateratzen diren gazteen helduarorako trantsizioa
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)The coming of age of the young people who leave the residential care of the child andadolescent protection system is a crucial moment, since they go from total protection to a situation ofhigh vulnerability. The aim of ... -
Haur Hezkuntzako lanbidearen feminizazioa: egungo egoeraren azterketa eta maisu maistren identitate profesionalerako inplikazioak
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)Irakaskuntzan, eta bereziki irakaskuntzarako lehen etapetan, irakasleen feminizazioa, hau da nabarmenki emakume irakasle gehiago egotea, unibertsala den gertaera da. Lan honek helburu bikoitza du, alde batetatik EAEn Haur ... -
Haurren autonomia goiztiarrari ematen zaion sostenguaren behaketa sistematikoa: janztea, Budapesteko Emmi Pikler haur-eskolan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)Janztea zaintza errepikakor eta funtsezkoa da haurtxoen eta haur txikien eguneroko bizitzarako. Bi urteen inguruan, norberaren zaintzan parte hartzeak nabarmen egiten du gora, eta, aldi berean, helduaren esku-hartzeak ... -
Ikasgelan elkarrekintza didaktiko emankorrak diseinatzeko tresna baten sorkuntza
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)The aim of this paper is to offer some basis for the design of didactic interactions, as well as a specifically created tool for that purpose. That material has been created in the framework of a teachers’ training process ... -
UPV/EHUko Gizarte Zientzietako masterretako gaitasunen azterketa
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)The research presented (FLOASS Project) has been designed and carried out by the Universities of Cádiz, Valencia, Oviedo, Rovira i Virgili and the UPV/EHU. The main aim of the study is to describe and evaluate the scope ...